cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Taş Detaylı Kot Elbise

9 Aralık 2014 Salı

Taş Detaylı Kot Elbise


Daha önceden dikmiş olduğum bu kot elbiseyi hiç giymiyordum.Sevdiğim bir model olduğu için üzerinde ışıltılı taşlar kullanarak havasını değiştirdim ve bir yakınımın düğününde giydim.Yeni ve trend bir hale gelmiş oldu.


Taşları boncuk ipi ve iğnesi kullanarak hiçbir simetrisi olmadan dağınık bir şekilde diktim.Elbisenin en çok omuz detaylarını seviyordum, bu taşlarla daha vurgulu hale gelmiş oldu.


Taşları Eminönü Tahtakale 'den almıştım,hatta sevgili Nur Yerlitaş da ordan alıyormuş boncuk ve benzeri ihtiyaçlarını :)))


Ayakkabı ; Arow
Saçlar ; DİY 
Kaşlar ; DİY 

20 yorum :

birdik binbak dedi ki...

çok güzel olmuş gerçekten, elinize sağlık..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim birdik binbak :)

türkan engin dedi ki...

Hakkaten omuzlar daha bir belirginleşmiş. Çok havalı Durmuş:))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Türkan cım , sevgiler :)

aycan ulus dedi ki...

Çok şık olmuş ellerine sağlık sanki daha göstermiş elbise kendini gerçi senin yanında yine de sönük kalıyor ama ;))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ah canım , çok teşekkür ederim :) , çok tatlısın her zamanki gibi ...

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

vay vay vayyy, tek kelimeyle müthiş olmuş çok beğendim. Ellerine sağlık, çok da yakaşmış. :=)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim İlknur , sevgiler :)

ANTİGONE dedi ki...

bambaşka bir elbise olmuş böyle, bayıldım!!

Meri Bagatur dedi ki...

Taslarla cok guzel olmus!

Funda Çağlayan dedi ki...

Elinize sağlık, elbise bambaşka bir havaya bürünmüş. İyi günlerde giyin.

Begüm Şen dedi ki...

Taşlar kesinlikle çok güzel bir hava katmış, elinize sağlık.

nuryyl dedi ki...

Böyle ışıl ışıl çok daha güzel olmuş . Güle güle kullanın Nilgün hanım. Sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Antigone :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Meri :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Funda Hanım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Begüm Hanım , sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nur :)

Blog Troyka dedi ki...

Şahane bir elbise gerçekten ellerinize emeğinize sağlık

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...