cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Babe Ürünlerini Nereden Alabilirim?

27 Ocak 2015 Salı

Babe Ürünlerini Nereden Alabilirim?



Daha önceden sizlerle kuru cilt sorunu ve alternatif dermo ürünleri ile ilgili yazılar paylaşmıştım.Yaptığım araştırmalar ve okuduğum yorumlar neticesinde , bütçeme uyan Babe markasında karar kılmıştım.
Ürünlerimi aldım ve yaklaşık olarak 1 ay boyunca düzenli olarak kullandım.Dip toplamda beni gerçekten mutlu eden sonuçlar aldım.Bu sonuçları sizlerle paylaşmazsam Babe markasına ayıp olurdu gerçekten :))

Ve şimdi bu ürünleri sırasıyla sizlere anlatacağım.Kuru ciltli olanlar , makyaj bazı isteyenler ,  BB krem kullanmayanlar yazımı daha dikkatli okusunlar lütfen :)

ÜRÜN 1




1.) Bembeyaz dokusu , yapış yapış olmayan ve sürüldüğünde ağırlık hissi bırakmayan bir ürün 
2.)Sabah işe giderken temiz cilt üzerine , makyaj altına kullandım.Hem bebeksi, hava alan bir cilt , hem de gün boyu akmayan bir makyaj sağladı.
3.) Gece yatmadan önce temiz cildime kullandım, misler gibi uyudum :)



ÜRÜN 2




1.) Genel yüz temizliği için ideal 
2.) Ben makyajımı bile bu ürünle temizledim.
3.) Temizleme sonrası nemlendirici kullanmazsanız yüzü geriyor.


ÜRÜN 3






1.) Yaşlanma karşıtı bir ürün , gözler için ideal 
2.) Gün boyu yorulan gözleri sakinleştiriyor.
3.) Yatmadan önce kullandım.
4.) Göz çevresi çok hassas malum, doğal bir ürün olduğu için cildi hırpalamıyor , kesinlikle tavsiye ederim.

Şuanda bu ürünlerle ilgili harika bir kampanya var.Fiyatlar oldukça uygun.Kampanya için buraya bakabilirsiniz.




GELELİM NEREDEN ALDIĞIMA;

İnternetten araştırırken bu siteye denk geldim , iyiki de öyle olmuş ,neden derseniz ;

 http://www.dermomedika.com

1.) Ürünü bugün akşam istedik diyelim yarın sabah kapınızda, çook hızlı 
2.) Kargonuza marka ile ilgili bir dolu tester koyuyorlar.
3.) Kesinlikle güvenilir.
4.) Şu anda deli kampanyaları var .
5.) Dermo ve sağlık ürünleri ile ilgili alışveriş yapılacak kocaman bir site.Hatta ben kaş usturalarını bile buradan alıyorum.




















2 yorum :

gooogoook dedi ki...

Hmm güzel, bahsi geçen siteye hemen bakıyorum, sevgiler.

Tuğba Nohutlu dedi ki...

Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;) Bana da beklerim :) Sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...