cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Siyah Ceket

17 Ocak 2015 Cumartesi

Siyah Ceket


Herkese merhaba;
Bugün sizlerle siyah ceketimi paylaşmak istiyorum.

Kalıp; Burda 2013 Kasım Model 117 

Kumaş İpekyol'un bu kış sezonunda kullandığı bir kumaş.Altı scuba , üstü file gibi  dokusu olan bir kumaş.Dikmesi kolay fakat kumaş kalın olduğu için kesmesi oldukça zordu.

Kendime motorcu mont alma fikrimi bu proje ile sonlandırdım.Yakası büyük ve beden kısmı  kısa, duruşu ile de motorcu montları andırıyor.

Küçük bir espri olması için yakası hariç tüm iç astarı fuşya pembe yaptım.Giyildiğinde çok az gözüküyor olmasını sevdim.

Biraz elbiseden de bahsedeyim.Park Bravo'nun muhteşem kalıplı elbisesi 2 yıl önce alınmıştı.Fakat etek boyu çok kısa olduğu için giyilmemişti.Kendisine kıyamadığım için nihayet elime alıp tadilat yapmayı başardım.Etek ucuna fitilli bir jarse dikerek etek boyunu uzattım.Benim en sevdiğim diz altı formunu elbiseye vermiş oldum.Jarse dikmemim sebebi yürürken kolay adım atabilmekti.Deriyi biraz toplasa da güzel durduğunu düşünüyorum.


Fotoğraflara sinema filtresi koydum, değişik geldi , bu seferlik böyle olsun istedim.






Ceket ; Nilgün Sözveren 
Elbise ; Park Bravo ( Tadilat Nilgün Sözveren )
Botlar ; Pelininayakkabıları
Çanta ; Diy 
Aksesuarlar ; Ta-Ba
Saçlar ; Diy 


10 yorum :

sebnem kara dedi ki...

Ceketiniz çok hoş güle güle kullanın.Model tam genç kız havası vermiş. Sevgiler...

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Woouwww diyorum yine, çok şok şıksın herşeyinle. Ceket çok havalı, bi tane de ben mi diksem heveslendim. ;) Ayrıca elbiseyi yeniden hayata geçiriş çok başarılı . hepsini güle güle giy cannım. :)

suhuba dedi ki...

Canımsın süper olmuş. Beğendiğim modellerden ve böyle sonuç çıkmasına bayıldım. Mutlu oldum hakikaten. Güle güle kullan canım. Harikasın

Server ardıç dedi ki...

Her zaman ki gibi cok şık olmus ellerine saglik. Enerjine bayiliyorum masallah barekallah diyorum

pembe kumaşım dedi ki...

Ceketinizi çok beğendim Nilgün hanım çok da yakışmış ,önü kapalı iken ayrı güzel elinize sağlık sevgiler

aycan ulus dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık sana da çok yakışmış güzel günlerde kullan canım benim :)))

Adsız dedi ki...

Süper olmuş hepsi Nilgün'cüm. Enerjine ve yaratıcılığına hayranım... Gülay Güneyli.

birdik binbak dedi ki...

süper! ellerinize sağlık..

GİZLİ DİKİŞ dedi ki...

Çok güzel bir ceket olmuş, ellerinize sağlık, güzel günlerde giyin :)

Anna dedi ki...

Would you like to follow each other via GFC? Let me know and I'll follow you back ASAP :)
http://fashionailsartsbyanna.blogspot.com.es/
Kisses!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...