cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Bordo Kalem Pantolon ve Salaş Hırka

19 Şubat 2015 Perşembe

Bordo Kalem Pantolon ve Salaş Hırka



Dikiş detayları;






Pantolon kalıp detayları ;
Kalıba sadık kalmadım tabii her zamanki gibi ;
-Paçayı daralttım. 
-Paça boyunu kısalttım.
-Fermuarı önde değil , yanda kullandım.
-Ön parçalara tek fitil geçtim.
-Kumaşım esneyen cinsten.


Hırka için ise aşağıdaki ölçüleri birebir kullandım, tabii bu ölçülerde dikiş payı yok.Kendi tercihinize göre boy ve en ölçülerini değiştirebilirsiniz.Eğer enini daraltacaksanız kol boyunu uzatmayı unutmayın.Bir de bu hırka oldukça salaş , ben kemerle topladım ,oluşan büzgüleri de arkaya doğru verdim .(Kalıp bana ait , mutlaka benzeri vardır ama ben deneyerek yaptım.)
Kullanacağınız kumaşın dokusuna göre manto olarakta kullanabilirsiniz.


Hırka ; Nilgün Sözveren 
Pantolon ; Nilgün Sözveren 
Gömlek ; İpekyol
Kürk Şal ; Nilgün Sözveren 
Kemer ; İpekyol 
Çanta ; Twist 
Botlar ; Avcılar (?)
Küpeler ; Avcılar Ta-Ba


23 yorum :

Meleklerin Rüyası dedi ki...

Merhaba blogunuz yeni keşfettim ve takibe aldım bende bloguma beklerim :)http://meleklerin-ruyasi.blogspot.com.tr/

nursbutik dedi ki...

Hırkanın kalıbı değişikmiş denemekgerek :) pantolonda çok hoş olmuş elinize sağlık Nilgün hanım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hemen geldim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Nur Hanım , sevgiler :)

nilgün aydın dedi ki...

elinize sağlık. bende bazen cep dikmesi zor geliyor hemen yana fermuar koyup cepsiz yapıyorum.

nilgün aydın dedi ki...

Bu arada bana da bekliyorum. ben sizi hep takip ediyorum. Hem GFC hem G+
http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

Selda çengel dedi ki...

Nilgün hanım yine çok şık parçalar yapmışsınız. Pantolonun kumaşını merak ettim, bilgi verirmisiniz..

Begüm Şen dedi ki...

Özellikle pantolona bayıldım! Ellerinize sağlık Nilgün Hanım, sevgiler... (www.terzibegum.blogspot.com)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben sizde varım zaten :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Bu kumaş cep için uygun değildi , esnediği için ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kumaş ince ve esnek jakar kumaş , teşekkür ederim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Begüm hanım ...

GİZLİ DİKİŞ dedi ki...

Her zamanki gibi çok şıksınız! Pantolonun kumaşını ve rengini çok sevdim, iyi günlerde giyin.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Gizli Dikiş , sevgiler :)

aycan ulus dedi ki...

Arkadaşım maşallah sana nazar değdireceğim birgün o yüzden birşey demiyorum hırkayı mutlaka denicem ellerine sağlık çoook şık olmuşsun yine dayanamadım diyiverdim :)))

DİKTİM DİKTİM GİYDİM dedi ki...

Çok şık görünüyorsunuz,elinize sağlık,yine yapmışsınız bir şıklık :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Canım benim Aycan , çok tatlısın , çok teşekkür ederim ✌️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim diktim diktim giydim , çok sevgiler 🌸

gooogoook dedi ki...

Çok tatlı bir çalışma rengi ve kalbı çok güzel olmuş ellerinize sağlık, Nilgün Hanım. Ayrıca Hırkayla da bayıldım güzel bir kalıp yapmışsınız. Güle güle giyin ner iksini de;)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Handan Hanım ✌️

suhuba dedi ki...

İkiside müthiş olmuş. Ve çok yakışmış. Gülüşünle birleşince dahada güzel olmuş. Ellerine sağlık

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , çok sevgiler suhuba :)

sedef coşkun dedi ki...

Bordo rengini çok seviyorum :) Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)
bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...