cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kemerli Hırka

10 Şubat 2015 Salı

Kemerli Hırka


Severek aldığım bir kumaştı.Desenlerini bölmeden kullanabilmek için uzun bir hırka düşüncem vardı.Kemerle toplanan geniş kesim bir hırka modeli bularak dikiş projemi hayata geçirdim .Ve hırkam karşınızda ;


( Bu fotoğrafta arkadaki minik kuşlara dikkat etmenizi isterim , oradaki çalılığın içinde kendilerini soğuktan koruyorlar , çook tatlılar :))


Kalıp detayları da burda.Dikişe yeni başlayanlar için oldukça uygun bir kalıp , hiç verev bir kesmi yok , dümdüz , birleştir ve dik modunda bir çalışma.

Ben kalıptan farklı olarak birebir astarla çevirdim, daha güçlü görünmesini sağladı.

Aynı kalıbı kullanarak payetli trikodan bir hırka daha diktim, instagram da soranlar olmuştu , görmek isteyenler buraya bakabilirler.





Hırka; Nilgün Sözveren 
Gömlek ; İpekyol
Kotlar ; Collezione




22 yorum :

sebnem kara dedi ki...

Kumaşın desenine bayıldım. Kumaşınıza göre güzel model bulup uygulamışsınız. Güle güle kullanın çok yakışmış sevgilerimle...

nilgün aydın dedi ki...

Çok beğendim. hem kumaş çok güzel hem de model. Siz de içinde ayrı bir güzel:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Şebnem Hanım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun sevgili adaşım ve hobbydaşım :)

aycan ulus dedi ki...

Fotoğraflarda nasıl güzel çıkmışsın maşallah tatlım :)) Ellerine sağlık hırka müthiş güzel günlerde kullan ;))

Adsız dedi ki...

dekorasyon ve mobilya için www.dekormekani.com çok güzel bir site herkese tavsiye ediyorum

Server ardıç dedi ki...

Manken cok guzel hirka ayri bir guzel hele o manzara kuslar evler kartpostal gibi... ellerine saglik

Gulsah Onen dedi ki...

şahane olmuş hemde çok çok yakışmış ;)

DIKIS VE DIY dedi ki...

HANİ ŞU CHANELİN DİORUN BÖYLE TASARIMLARI OLURYA HANİ BAKINCA DİBİMİZ DÜŞER KAŞLARIMIZ KALKAR GÖZLERİMİZ AÇILIR... ŞU AN ÖYLEYİM :) İYİKİ SEN ALMIŞŞIN BU KUMAŞI :) RESMEN AŞIK OLDUM HIRKAYA:) ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK CANIM (ALLAH SENİDE NAZARLARDAN SAKLASIN CANIM ÇOK İYİ TAŞIMISSIN TASARIMINI)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Canımsın Aycan'cım çok saol :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Blogda ve İnstagram hesabımda sponsorluk kabul ediyorum , madem reklam yapmak istiyorsunuz :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Server cim :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Gülşah Hanım , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ah canım çok saol Dikiş ve diy , seninde yüreğine sağlık , dön artık , çok sevgiler :)))

biç ki dikesin dedi ki...

Cok şık olmuş. Kol ve kol evi de düz mü yoksa hafif bir girinti çıkıntı var mı? Niyet ettim bir benzerini dikmeye de :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok hafif bir Eğim var , girinti gibi değil , kalıp detaylarında biraz belli , tavsiye ederim , hem kolay hem şık :)

nursbutik dedi ki...

Çok güzel olmuş ve size de çok yakışmış Nilgün hanım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nur Hanım , sevgiler:)

Siyah Dantel dedi ki...

Desen harika güle güle giy!... Geçenlerde pratik kürk yakalı bir panço dikmiştim Nilgüncüm sanki ona kol takılmışı gibi geldi hırkanın modeli... bende o sayı yok bunu da pratikten biçebilirim herhalde değil mi? :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet , çok kolay , düşük omuzlu , kollara da 2 minik parça , kolay gelsin şimdiden , çok sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Gercekten cok yakişmiş kumaş harika bu kalibi bekliyordum instagramda sormustum ilginiz icin tekrar teşekkürler heyecanla takip ediyorum güle güle giyin 😊 Elcin uyanik

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Elçin Hanım , sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...