cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Neon Manto

29 Mart 2015 Pazar

Neon Manto







Dikiş Özellikleri 

2013 Nisan Model 111 i kalıp kullandım.
Kalıp aslında bir yelek , ben başka bir kalıptan kol ekledim.
Yeleğin kol oyuntusu çok fazla olduğundan kol altlarını yüksek tuttum.
Bu kalıbın feminen duruşunu ve yaka modelini beğenmiştim.Fakat kaşe kumaş için hiç uygun bir yaka değildi ki yakayı toparlamak için çok uğraştım.
Arkaya kalıpta olmayan bir yırtmaç ekledim.
Kumaşın tamamını telaladım.Ne büyük hata ki kağıt tela kullandım.Alırken ucuz diye almıştım ama asla manto için uygun bir tela değil ...Yapışan yerleri hep attı ...,
Cepler süs cep.Yakadan o kadar sıkılmıştım ki ceplerle uğraşmak istemedim.
Tüm yakanın en kenar çizgizinden düz bir dikiş ile yakayı bastırdım.
İçini güçlü bir saten astarla çevirdim.



Manto ; Nilgün Sözveren 
Bluz ; İpekyol 
Hırka ; Nilgün Sözveren 
Tayt ; Pazar :)
Çanta ; Mango 
Gözlük ; Bershka 
Mekan ; Büyükçekmece 


8 yorum :

nursbutik dedi ki...

Rengine bayıldım elinize sağlık çok yakışmış :)

Swotpisces dedi ki...

harikasınız, renk de moda bu sene...

aycan ulus dedi ki...

Pozlar harika ceket harika sen harika MAŞALLAH ;))

Rabia Betül dedi ki...

Dikerken beni uğraştıran kıyafeti uzun zaman değil giymek görmeye bile dayanamıyorum.Hem bıkmadan tamamlamış hem de giymişsin tebrik ederim.Eline sağlık...

Siyah Dantel dedi ki...

Yakayla uğraştım diyorsun Nilgüncüm ben daha hangi ara bu kadar ayrıntılı modelleri dikiyorsun öğretmenlikten arta kalan zamanında onu anlamıyorum... sanırım bu ustalığının göstergesi... ellerine sağlık çok sevgiler!... ;)

saklıkent dedi ki...

renge bayıldım. Kumaşı nerden aldınız merak ettim. Size çok yakışmış. İyi günlerde kullanın.

ANTİGONE dedi ki...

rengine aşık oldum!!

Arife Akbulut Atalay dedi ki...

Merhabalar.. Sizi blog tanışma etkinliğinde buldum, bloğuma beklerim..Ben blogumda yaptığım elbiseleri, tasarımlarımı, moda hakkında bilgilerimi ve yemek tariflerimi paylaşıyorum. Siteme beklerim. http://rumeliesintisi.blogspot.com.tr/
https://instagram.com/arifeatalay/
http://arifeatalay.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...