cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Nil Mavisi

13 Mart 2015 Cuma

Nil Mavisi


Her tonunu çok severim mavinin , hem aydınlık bir renktir hem de sakin bir enerjisi vardır.İsmim Nil nehrinin mavisini temsil ettiğinden midir bilmem ama mavi beni hep mutlu eder .
Bu kombinimde  herşey mavi ;




Ceketi dikeli çok olmuştu fakat soğuk havalar bu ceket için uygun olmadığından güneşli günleri bekledim paylaşmak için.

2013 Aralık sayısı model 113 ü kalıp olarak kullandım.
Kalıba sadık kalmadım her zamanki gibi .
Kot kumaş kullandım .
Yaka ve ön parçalarda tela var.
Omuzları kaldırmak için vatka kullandım.
Arkaya kapalı yırtmaç koydum.
Espri katması için eteklere ve kol ağzına jakarlı kumaş ekledim.Bu jakarlı kumaş ile etek dikmiş ve paylaşmıştım.Çift yönlü bir kumaş olduğundan bu yönünü de bu cekette kullandım ve yakıştı diye düşünüyorum :)


Ceket ; Nilgün Sözveren 
Kot ; Collezione 
Gömlek ; İpekyol 
Çanta ; Twist 
Botlar ; Zara 


18 yorum :

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

çok çok beğendim. çok yakışmış .hem sana yakışmış hem de o jakar, kumaşa yakışmış. Tarz olmuş vesselam. ellerine sağlık iyi günlerde giy canım.

hcr trz dedi ki...

Elinize sağlık nilgün hanım , size çok yakışmış..

aycan ulus dedi ki...

Çok şık canım benim ceket süper ellerine sağlık çok yakışmış zaten ben sana bordoyu ve maviyi çok yakıştırıyorum :))

türkan engin dedi ki...

Mavi gerçekten insanı Canlandıran bir renk. Bende çok seviyorum. Ceketin etek kısımlarındaki espiriyi de çok sevdim. Güzel günlerde giy.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim İlknur cum 👍

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun hcr trz

Nilgün Sözveren dedi ki...

Saol Aycan kanki :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Türkan Hanım :)

pembe kumaşım dedi ki...

Çok güzel olmuş gerçekten ,ellerinize sağlık

hobimanik dedi ki...

Çok yakışmış hem rengi hem demodeli elinize sağlık...:))

mevlüde Turk dedi ki...

Gercekten mavinin dinlendiren bir havasi var. Cok begendim ceketi, jakarli kumas gercekten cok yakismis, ben takilarini gosterdigin pozu cok begendim, ama isaret parmagindaki yuzugu ayri bir begendim. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun pembe kumaşım ✌️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim hobimanik 👍

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Mevlüde Hanım ✌️

ECE AKDEMİR dedi ki...

Renge bayıldım resmen çok yakışmış :)

http://eceabdioglu.blogspot.com.tr/

Siyah Dantel dedi ki...

Her zamanki gibi harikasın Nilgüncüğüm!... kaçırdığım yayınların olmuş hepsine birden buradan yazayım... şimdiye kadar sanırım benim zevkime uymuyor dediğim hiçbir şeyin olmadı... iltifat değil gerçek... zevklerimiz aynı sanırım ama sen benden biraz daha bakımlısın... sevgiler!... ;)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Ece hanım , sayfanıza dönüyorum :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim siyah dantel , ben de senin çıkardığın işlere bayılıyorum ,sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...