cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Gri Kot Pantolon

18 Nisan 2015 Cumartesi

Gri Kot Pantolon

Çok yoğun bir dönemdeyim.Bloğumu ihmal ettiğimin farkındayım.Çok istememe ve keyifli işler çıkarmama rağmen bir türlü burada paylaşamıyorum.
Bu pantolon da uzunca bir zaman önce dikildi ve çok sevildi.Kot kumaş ile klasik görünümlü parçalar dikmeyi seviyorum...

Yeni ve taze yazılarla , ihmalsiz olarak buralarda bulunmayı diliyorum şimdilik ...


Pantolon ; Nilgün Sözveren 
Ceket ; İpekyol 
Tşirt ; Massimo Dutti 
Clutch ; Twist 
Ayakkabı ; Avcılar Engin Ayakkabı 


12 yorum :

nursbutik dedi ki...

Kot işinede girmişsiniz harika olmuş, güle güle kullanın.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Nur Hanım , sevgiler ✌️

aycan ulus dedi ki...

Evet özledik daha fazla görmek istiyoruz seni çok güzel olmuş ellerine sağlık :))

hobimanik dedi ki...

Harika olmuş yine döktürmüşsünüz...

Esma Ünlü dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş,
insan herzaman yayın girmek istiyor ama bende bunu çok sık yapamıyorum malum ev işleri çocuk okula getir götür olmuyor dikişe vakit gerek :)
sevgiler..

Outftip by P. dedi ki...

Nice outfit I like that blue jacket
xx
Pauli
http://outftip.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

renk kontrastı ve hoş kesimlerin içiçe olduğu asil-güzel bir el emeği ürünü.. yaratıcısı tarafından stilettolar ile kombinlenerek sunulan eşsiz-mükemmel bir parça.. Ellerinize, emeğinize, ruhunuza sağlık... Yenilerini bekliyoruz.. Bu yoğun günlerin yaratıcığınıza engel olamaması dileklerimle...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol tatlım , siparişlerden fırsat bulduğumda yazacağım ✌️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun hobimanik ☺️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Aynen öyle Esma hanım , ben de haftanın 6 günü okuldayım , yoğun hayat ve çocuklar , anca bu kadar 😊

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ah yorumunuza bayıldım , birde adınızı yazsanız , çok teşekkür ederim ....

Nilgün Sözveren dedi ki...

✌️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...