cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Hakan Akkaya Katılımı ile Singerle Kendi Modanı Yarat Etkinliği

30 Nisan 2015 Perşembe

Hakan Akkaya Katılımı ile Singerle Kendi Modanı Yarat Etkinliği


Okuldan izin alamayıp son ders bitiminde yola çıkıp , deli bir trafiğin içinden Kadıköy Fenerbahçelere vararak iyi ki katıldım dediğim etkinlik ;

İzlenimlerim
1.) Hakan Akkaya'nın moda ve tasarım dünyası sürecini keyifle dinledim.
2.)Hiçbir başarının tesadüf olmadığını tekrar hatırladım.
3.)Kullanmamız için orada olan makineler digitaldi.
4.)İlk defa digital makine kullandım, kendi makinama göre daha sessiz ve sakin dikiyor.
5.) Eski bir kot gömleğimi katılımda yeniledim.Ceplerine bize orada sunulan malzemeler ile aplike yaptım.
5.)Güleryüzlü karşılama ve uğurlama , Singer Yetkililerine teşekkürler.
6.) Lezzetli ikramlar ve muhteşem balkon manzarası ile Remys Cafe ye teşekkürler.
7.) Papyon sevdiğini bildiğim için Hakan Bey'e el emeği bir papyon hediye ettim .Saolsun o an orda takıp beni mutlu etti.
8.) Benim gibi blogger ve dikişsever arkadaşlarla tanışıp sohbet ettim , değişik ve güzeldi.
9.) Gene olsa gene giderim :)


 



 






11 yorum :

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Çok güzel bir gün olmuş, kıskanmadım desem yalan olur :) Senin adına sevindim ayrıca, yarasın arkadaşıma.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Nurten Hanım , yeni etkinlikler olacak , belki oralarda görüşürüz , selamlar :)

adsiz dedi ki...

Aaa lacin de ordaymis tanıştınız mı nasıl gerçekte çok merak ettim

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hayır tanışmadık ...

aycan ulus dedi ki...

İşte dört gözle beklediğim yazı ve fotoğraflar ama ben de orada olmak isterdim yaaa ;)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Etkinlikler ayda bir olacak denildi , bir dahakine inşallah tatlım, çok saol ...

hayat güzeldir dedi ki...

Cok guzel bir etkinlik,gomlek de cok guzel olmus elimize saglik..

ANTİGONE dedi ki...

çok keyifli görünüyor. bana da geldi etkinlik daveti ve İstanbul'da olamadığıma çok üzüldüm o tarihte :((

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun hayat güzeldir :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hım , gelebilseydiniz tanışmış olurduk , bir dahakine inşallah antigone ...

Büşra Erdoğan dedi ki...

Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve yeni yazılarınız için sizi takibe aldım :) Bu arada bana da beklerim :)

http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...