cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Godeli ( Volanlı ) Etek

2 Haziran 2015 Salı

Godeli ( Volanlı ) Etek


 En sevdiğim kumaşlar jakar ve brokar olanlar.Işıklı oluşları , dokuları çok hoşuma gidiyor.Huzurlarınızdaki bu eteğin kumaşı da jakarlı olanlardan.Bu kumaş ile pantolon dikmiş ve paylaşmıştım.Kalan parçalar ile de bu eteği çıkarmayı başardım.


 Dikiş Özellikleri 

1.) Temel dar etek kalıbını esas aldım.
2.) Ön parçayı arkaya göre daha kısa ve oval kestim.
3.)Arka parçanın volanını bütün olarak kesebildim fakat ön parçanın volanı kumaş yetersizliğinden tek parça olmadı.
4.) Ön volana daha kıvrık ( marullu :) ) durması için 3 gode parçası ekledim.Tamamen kafama göre kestim.
5.) Volanlara kadar astarlı.
6.) Arka ortada fermuar var.



  
Baskılı tşirt ve kalın kemer ile volanlı eteğin klasik duruşunu kırdım sanki.


 Etek ; Nilgün Sözveren 
Gözlük ; Fenerbahçe 
Clutch ; Aliexpress


5 yorum :

Lenya dedi ki...

Love this chic lady-like look!
xox
Lenya
FashionDreams&Lifestyle

Nilgün Sözveren dedi ki...

Thanks Dear Lenya ✌️

Adsız dedi ki...

Bence cok başarısız. Ayrıca manken olarak kendinizi kullanmamalisiz. Ama emeğe saygı ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tom Ford olsanız belki beni üzebilirdi bu yorum ama siz malesef ki isminizi yazamayacak kadar özgüvensizsiniz o yüzden siz kıskanmaya devam edin bence , doğru yoldayım ✌️😄

Manisha Bhadana dedi ki...

Nice look
Dazzlingzest.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...