cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Basit Elbise Modeli

3 Temmuz 2015 Cuma

Basit Elbise Modeli




Dikiş Özellikleri 
1.) Sevdiğim bir tşirtümü kalıp olarak kullandım.
2.) Düşük kollu olarak kestim.
3.) Ara boy etek ve elbiselere bayıldığım için midi boyda kestim.Siz istediğinize göre daha kısa yada daha uzun olarak kesebilirsiniz.
4.) Kol ve yaka ağızlarında da pat geçerek çift iğne ile bastım.
5.) Kumaş jarsemsi kalın bir kumaş ki zaten bu model için ideal kalınlıkta.






Elbise ; Nilgün Sözveren 
Clutch ; Zara 
Sandalet ; Stradivarius
Gözlük ; Mango 


 Ve son zamanlarda sosyal mesaj içeren kıyafet ve aksesuarlar çok popüler .Bu clutch üzerindeki sosyal mesaj oldukça başarılı bence :) ;

HATE ME
LOVE ME 
ALWAYS A GOOD IDEA


  

(Bunlarda başka bir kombin ile )





7 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Arkadaşım hangisine bakayım bilemedim ayakkabıya mı çantaya mı yoksa elbiseye mi :)) her iki kombin de çok şık güzel günlerde kullan :)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ah canım ya , vefa madalyası senin olmalı , çok teşekkür ederim ❤️ Aycan cim 😄

GÜLENGÖRÜCÜ HOBİDÜNYASI dedi ki...

ellerıne saglıkk elbıseye bayıldım cokda yakısmıs saglıkla gıy yakasını cok muntazam yapmısssın ben beceremeıyorum pek

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Gülengörücü , esnek kumaşlarda yaka daha muntazam oluyor , düz kesip gererek diktim ...

ANTİGONE dedi ki...

çok şık olmuş, güzel günlerde giy :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim antigone :)

ÜMRAN TUNCER dedi ki...

ne hoş bi bloğunuz var takipdeyim bende beklerim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...