cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Plaj Çantası Nasıl Dikilir?

28 Temmuz 2015 Salı

Plaj Çantası Nasıl Dikilir?


1.) Çok ince olmayan bir kumaştan yukarıdaki ölçülerde bir dikdörtgen kestim.


2.) Kestiğim dikdörtgen ikiye katlandığında uzunluğu 55 cm oluyor.


3.) Kestiğim bu parçayı telaladım ve zevkime göre süsledim.Elimde bu renkli fistolar vardı , onları da değerlendirmiş oldum.


4.) Kapitone kumaştan ilk kestiğim parça ile birebir ölçülerde astar hazırladım.Astarın üst kısmına daha şık oması içim kendi kumaşından koydum ve her iki tarafına minik cepler yaptım.


5.) Telaladığım ön parçayı kumaşın yüzü içerde kalacak şekilde kenarlarından diktim .Alt köşelerde iki üçgen oluşturdum.


6.) Üçgenin kenar uzunlukları 5 er cm.


7.) Aynı işleri astar için de yaptım.Astar içerde kalacağı için dikiş yönüne dikkat etmelisiniz.


8.) Çantanın tabanının güçlü durması için taban ölçülerinde karton kestim.Islanmalara karşı da bir poşet ile kaplayıp diktim.



9.) Tabanı astar ile ön parça arasında kalacak şekilde yerleştirdim.Astar ile ön parçayı birleştirdikten sonra askıları ayarladım.

10.) Askının toplam uzunluğu 90 cm , ben her iki taraftan 10 ar cm dışarıdan diktiğim için omuz uzunluğu 70 cm oldu.Siz istediğinz uzunlukta yapabilirsiniz.( çanta çok büyük olduğu için uzun askı daha ideal )

 

10.) Çantanın içi bu şekilde . 

11.) 4 adet plaj havusu ve minik ıvır zıvırlar rahatlıkla içine sığabiliyor.



Herkese mutlu tatiller :)


6 yorum :

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Ben de instagramda görünce en çok kumaşı merak etmiştim. Detaylı anlatım da çok açıklayıcı olmuş. Dikmek isteyenler kolaylıkla bu yazıdan faydalanabilirler. Ellerinize sağlık, bol bol plajlı gezmeler diliyorum size :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nurten Hanım , sevgiler ❤️

Deneyimli Anne dedi ki...

Dikiş bilmiyorum ama çanta çok güzel görünüyor. Emeğinize sağlık...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim deneyimli anne , sevgiler :)

Renkli Pasta Sepeti dedi ki...

Çok şık bir çanta hazırlamışsınız. Ellerinize sağlık..

Çitlembik dedi ki...

Elinize sağlık gerçekten çok şık olmuş:-) gezinirken buldum sizi takipteyim:-)bana da beklerim:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...