cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Pratik Maxi Elbise

3 Ağustos 2015 Pazartesi

Pratik Maxi Elbise



Dikiş Özellikleri  
1.) Kumaş ince scuba dokusunda 
2.) Daha önceden diktiğim mavi elbiseyi kumaşa yatırıp kestim.
3.) Ön ve arka parçalarda çiçek yoğunluklarının eşit denk gelmesi için çok dikkatli kestim.
4.) Yaka , kol ağzı ve etek ucunu kıvırıp diktim ki tüm pratikliğini buna borçluyum.
 
 




Elbise ; Nilgün Sözveren 
Çanta ve Sandalet ; Stradivarius 
Gözlük ; Colins 
Mekan ; Gelibolu 



7 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Tam arkadaki görüntüye uygun bir elbise çok güzel olmuş ellerine sağlık çok yakışmış ;)))

Deneyimli Anne dedi ki...

Çok güzel görünüyor hele ayçiçeklerinin içinde. Güle güle giyin. :)

aysel melike dedi ki...

şık ve doğaya uyumlu bir çalışma nasılda yakıştırmışınız ellerinize sağlık ...blogunuza yeni rastladım izlemedeyim gelmek isterseniz bende burdayım http://ayselmelike.blogspot.com.tr/ sevgiyle kalın.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çook saol Aycan cım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim deneyimli anne

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , hemen bakıyorum sayfanıza :)

sevdicann dedi ki...

Takipteyim sevgiler:))
sevdicann.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...