cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Beyaz Tşirt ve Hırka

12 Eylül 2015 Cumartesi

Beyaz Tşirt ve Hırka

Uzun bir aradan sonra herkeslere merhaba ;
Yazın başında diktiğim ve giye giye eskittiğim beyaz tşirtüm bu yazımın konusu.Yaz günlerinde giyip ancak sonbahar başında paylaşabiliyorum sizlerle. 

Kumaş kırçıllı penye , Adapazarı Çarşamba Pazarı'ndan. 4 metre kadar olduğu için birde hırka dikmek istedim.Amaç tşirt ile takımlamak değildi ama bu kombinde öyle oldu zira bugün İstanbul da sonbahar kendini iyice hissettirdi.

Dikiş Özellikleri 

1.) Tşirtü kalıpla çalıştım.Kesinlikle harika bir kalıp.Bu tarz tşirtleri seviyor iseniz Burda 2014 Nisan Sayısı Model 109 u tavsiye edebilirim.
2.) Her zamanki gibi kalıba eklentilerim oldu ; yaka-kol ağzı için pat ve cep.
3.) Patların boyunu kol ağzından daha kısa biçtim ve hafif gerdirerek diktim.Böylece kesilince yayılan penyeyi toparlamış oldum. 
3.) Cepte de minik yaka şeklindeki detayı kullandım.
4.) Hırka pratik kesim.Daha önceden diktiğim bu hırka gibi bir sürece sahip.





 

Tşirt ; Nilgün Sözveren 
Hırka ; Nilgün Sözveren 
Çanta ; Zara 
Bileklikler ; Mavişehir Gece Pazarı





8 yorum :

Deneyimli Anne dedi ki...

T-shirt çok güzel görünüyor. Dantel detayı çok hoş.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkürler deneyimli anne :)

Server ardıç dedi ki...

Ellerine saglik beyaz sana cok yakisiyor

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çook teşekkür ederim Server Hanım :))

Hilal Yaman Taşkıran dedi ki...

Ellerine sağlık Nilgüncüm çok yakıştırmışsın...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çook teşekkür ederim Hilal hocam , çok öpüyorum , selamlar :)))

aysel melike dedi ki...

son derece şık bir t-shırt ve hırka ..danteli bende kullanmak istiyorum ama bir türlü uygulamaya geçemedim .
mutlulukla giyin ellerinze sağlık..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkürler, dantel şıklık katıyor , tavsiye ederim :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...