cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Pembe-Siyah

3 Eylül 2015 Perşembe

Pembe-Siyah

 

Bu yaz özellikle tatilde giymek için diktiğim bu pembe elbiseyi çok sevdim.Hafif , bol , rahat ve renkli oluşu sevme nedenlerimden.



1.) Burda 2014 Nisan Sayısı Model 109 u kalıp olarak kullandım.Aslında bir bluz kalıbı kendileri ama uzatarak elbise yaptım.

2.) Derin V yaka olan kalıbı değiştirdim. Adapazarı Çarşamba Pazarı'ndan aldığım boncuk yakayı el dikişi ile yakaya monte ettim.

3.)Adım kolaylığı için tek taraftan yırtmaç açtım.

4.) Yaka detayında siyahlar hakim olduğu için kol ağızlarına ve yaka kenarına siyah esnek bir penyeden pat yaptım.



 




  Elbise ; Nilgün Sözveren 
Mekan ; Bodrum Kalesi




9 yorum :

Macellan Macellan dedi ki...

Elbise de çekim yaptığınız mekanlarda çok güzeller:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , mekanlarda Özen göstermeye çalışıyorum 😄❤️

Server ardıç dedi ki...

Resimlerde sende elbisende cok guzel

Şebnem Kara dedi ki...

Çizgili genelde gömlek tunik gibi düşünülür ama siz aksesuarı ekleyip elbise formuyla harika tarz oluşturdunuz. Emeğinize sağlık . Sevgiler...

Ruby Robert dedi ki...

Nice article thanks admin
http://fashionperday.com/girls-kameez-salwar-fashion-in-india-and-pakistan/

Psikolog Abla dedi ki...

Merhabalar! Ben Psikolog Abla. Sizin için burdayım artık. Her zaman her konuda danışabileceğiniz bir psikolog ablanız olduğunu unutmayın! :)

psikologabla.blogspot.com

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Server Hanım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çook teşekkür ederim Şebnem Hanım , çok sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Bir panik Ataklı olarak çok mutlu oldum , selamlar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...