cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Ekru Hırka

18 Ekim 2015 Pazar

Ekru Hırka


Geçen yıl bomber ceket olarak diktiğim ,şimdilerde hırkaya dönüşen aplik ve file detaylı projeyi  anlatmak istiyorum sizlere ; 

Çok severek kesip dikmiştim fakat kumaş bomber ceket için oldukça ince kaldı ve modeli kaldırmadı.Ön kısmındaki fermuar oturulduğunda birikti ve kötü göründü.Böyle olunca içime sinmedi ve dolabın en derinlerinde tadilat olmayı bekledi.Nihayet elime aldım.Fermuar kısmını söktüm ve yakaya doğru derin keserek hırka formuna soktum.Böyle daha iyi olduğunu düşünüyorum.

Göğüs kısmında deri aplik kullanmıştım.Apliğin tüm detayları da bana ait.Deri kumaşa beğendiğim şablonu çizmiş ve dikkatlice kesmiştim.
Ayrıca reglan kol olan modelde kollarada kumaş ile aynı renk file eklemiştim.

Kalıp olarak Burda 2014 Şubat Özel Pratik Dikiş Sayısı Model 1C yi kullanmıştım.Bedenleri biraz küçük gibi geldi .Ben 40 beden kestim fakat 38 beden gibiydi...






Hırka ; Nilgün Sözveren 
Çanta ; DIY
 

8 yorum :

nilgün aydın dedi ki...

Çok iyi olmuş. Ben de aynı işlemi dağa önce yapmıştım :)

Deneyimli Anne dedi ki...

Ceket olarak iyi görünmemiş olabilir ama hırka formu gayet güzel görünüyor.

aycan ulus dedi ki...

Ben öyle de sevmiştim ama hırka olarak da çok hoş olmuş fikrine ve eline sağlık :))

ANTİGONE dedi ki...

Çok şık ;))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili adaş ve hobidaşım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol deneyimli anne ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Aycan cım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Antigone ❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...