cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Mavi Kimono

8 Ekim 2015 Perşembe

Mavi Kimono


Çok basit bir kesim ile kısa sürede bitirdiğim kimono yazısı ile karşınızdayım.Aslında Burda'dan bir kalıp kullanmıştım fakat hangi sayı olduğunu bulamadım.Dikim sürecinden uzunca bir zaman geçince böyle oluyor.Diktikten hemen sonra paylaşabilsem neler yazıcam neler ama o kadar yoğun bir dönem geçirdim ki bloğa uğrayamaz oldum, hatta hala o yoğun dönem içindeyim sanırım...   

Kumaşı keşke daha kalın seçseydim diyorum çünkü kalıp güzel olmasına rağmen model istediğim kadar güçlü durmadı bence.Sırtını aplik detaylarla süsledim.Bu yazımdaki kumaştan gülleri keserek bir desen oluşturdum ve tekstil yapıştırıcısı ile sırt kısmına sabitledim.

Çantada da bana ait birşeyler var.İnstagram da bahsetmiştim.






Kimono ; Nilgün Sözveren 
Küpe ; Stradivarious
Çanta ; DİY
 

11 yorum :

türkan engin dedi ki...

Buna çok benzer bir kimono hatta mont gibi bişey twist te gördüm ve çok beğendim. Sizinkinede inanın bayıldım. Gerçekten çok güzel olmuş. Güzel günlerde giyin.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Türkan Hanım , esin kaynağım Twist teki o kimonoydu :)) , benzemiş demekki ❤️

aycan ulus dedi ki...

Süpersin canım benim ellerine sağlık kimonoya bayıldım ama çok merak ediyorum tekstil yapıştırıcısı acaba yıkanınca çıkmıyor mu ki hiç kullanmadım da :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok sıcakta yıkamadım , ona rağmen hafif kabarma oluyor , gene yapıştırıyorum , olmadı üzerinden dikiş geçiyorum , çok saol Aycan cım ❤️

Şebnem Kara dedi ki...

Arkasındaki aplikeler sayesinde orjinal parçaya dönüşmüş. Eline sağlık canım. Güzel günlerde kullan. Sevgiler...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Şebnem Kara ❤️

GÜLENGÖRÜCÜ HOBİDÜNYASI dedi ki...

harıka olmus elıne saglık hep güzel işler cıkarıyorsun masallahhhh

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Gülengörücü Hobidünyası 💗

hobikolik dedi ki...

Nilgün hanim çiçekler şifon turu bir kumaştan mi kesildi? Fikre bayıldım, çok başarılı.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hayır , dalgıç kumaşı gibi kalın bir kumaştan , sentetik , teşekkür ederim ❤️

aysel melike dedi ki...

Son derece güzel ve farklı bir model olmuş kutluyorum , diken üreten ellerinize sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...