cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Püsküllü Uzun Hırka

31 Ekim 2015 Cumartesi

Püsküllü Uzun Hırka


Geçen yıl diktiğim püsküllü hırkayı pek kullanamamıştım.
Kollarındaki püsküller sürekli bir yerlere takılıyordu ve boyu bu yaptığıma göre daha kısaydı.Bu sebeple yeni bir püsküllü hırka yapmayı planladım ; daha esnek kumaştan , kolları püskülsüz ve boyu daha uzun olan.

Diğer hırkadan püskülleri dikkatlice söktüm ve bu hırkaya monte ettim.Kalıp olarak bir elbise kalıbı kullandım.Ön parçasını kumaş katı değilde 2 parça olarak kestim ve yaka kısmını daha derin yaparak düz kestim.
(Burda 2013 Temmuz Sayısı Model 113 )





Hırka ; Nilgün Sözveren 
Tşirt ; Twist 
Jean ; Mango 
Çanta ; Bershka


8 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Süpersin arkadaşım ellerine sağlık :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Saol Aycan cım , sende süpersin ❤️

mevlüde Turk dedi ki...

Boyle ucus ucus ve puskulleri gorunce icerdeki cocuk firlamis disari:)) Nasil guzel yakismis size cok begendim. Ellerinize saglik. Guzel gunlerde kullanin...

ANTİGONE dedi ki...

Çok şık, ellerine sağlık :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Mevlüde Hanım .

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol Antigone

nursbutik dedi ki...

Benimde yapasım geldi çok güzel olmuş :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesinlikle yapın Nur Hanım , uzun hırka rahat ve şık oluyormuş ❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...