cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Dantel Detaylı Elbise

17 Kasım 2015 Salı

Dantel Detaylı Elbise


Siyah, basic , v yaka elbiseler her dolapta olması gerekenlerden.



O sebeple bir tane dikmek istedim.Kumaşı çift yönde esneyen kalın penye.Etek ucuna dantel dikmiştim , fotoğraflarda öyle fakat daha sonradan opsiyonel olması için danteli elbiseden söküp seyyar astarıma diktim. 
Kalıp püsküllü hırka kalıbım ile aynı.


       
            Elbise ; Nilgün Sözveren 
            Hırka ; Nilgün Sözveren 
            Çanta ; Bershka




13 yorum :

türkan engin dedi ki...

Tam bende bu şekilde basit anahtar parçalara yönlendiğim bir dönemdeyim. Sanırım floral desenlerden hepimiz hatta moda dünyası da sıkıldı ve artık böyle düz parçalara yönlendik. Bir de sizi danteli seyyar astara monte ettiğiniz için kutluyorum. Çünkü ben de sadelikten yanayım. Çok beğendim ben bu elbiseyi. Güle güle giyin.

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlıkk ♥

Swotpisces dedi ki...

elinize sağlık, siyah asilliği bambaşka...

ÜMRAN TUNCER dedi ki...

elinize sağlık gayet hoş :)

Hatice Şen Doğan dedi ki...

Her gardropta bulunması gereken bir parça elinize sağlık. Sizi de benim bloguma beklerim, sevgiler.

GONCA APAYDIN dedi ki...

çok güzel görünüyorsunuz. emeğinize sağlık :) sizi takibe aldım müsaitseniz safama beklerim :) sevgiler
http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Türkan Hanım , sade en güzel gerçekten ..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkürler Nilgün Hanım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Dimi swotpisces , çok teşekkür ederim ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Ümran Hanım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Hatice hanım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Gonca Hanım 💗

nursbutik dedi ki...

Bende seviyorum bu tarz parçaları ćok güzel olmuş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...