cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kapşonlu Süveter ve Cepli Pantolon

20 Kasım 2015 Cuma

Kapşonlu Süveter ve Cepli Pantolon



Herkese merhaba;


Bu sefer küçük oğlum için diktiğim iki parça ile karşınızdayım.Güç bela birkaç pozla sizler için bir yazı hazırladım :) 

Burda 2013 Ekim sayısından çalıştım.Çocuğunuzun bedenini tam bilemiyorsanız hazır giyim kıyafetlerindeki etiketler size yardımcı olur.Ben Batuhan için 116 bedeni kullandım.

Pantolonu kendimce uyarladım.Paçasına manşet koymadım.Kalın ve esnek penye kumaş kullandım.
Üst parçayı kesinlikle tavsiye ederim.Hem çok şık hem de pratik.İnce , yünlü triko kumaş kullandım.


Süveter ; Nilgün Sözveren 
Pantolon ; Nilgün Sözveren 
Ayakkabı ve Gömlek ; Zippy Kids 
   








8 yorum :

gökçe bağtır dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel olmuşlar :)

aycan ulus dedi ki...

Alahıımm erkeğe bak ya pozlarını yerim senin :)) Ellerine sağlık canım benim ;))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Gökçe Hanım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Öperiz seni Aycan cım , teşekkür ederiz ❤️

nursbutik dedi ki...

Çok yakışmış maşallah

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkürler Nur Hanım ❤️

Siyah Dantel dedi ki...

Kombine bayıldım ama delikanlının pozlarına da ayrı bir bayıldım çok profesyonel maşallah! :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkürler Siyah Dantel 💗

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...