cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Pril İle ''En Hamarat Benim'' Etkinliği

6 Kasım 2015 Cuma

Pril İle ''En Hamarat Benim'' Etkinliği


Pril  Roadshow 2015 'in son etkinliği İstanbul Radisson Blu Otel 'de yapıldı.Benim için oldukça keyifli ve öğretici bir etkinlik oldu.

İzlenimlerim;

-Pril markasının yüzü olan sevgili Açelya Akkoyun ve marka yöneticileri ile çok samimi sohbetler ettik.Açelya Hanım gerçekten evinde mutfak işlerini çok seven, hamarat ve samimi bir anne.

-Etkinliğe blogger arkadaşlar davet edilmişti.Çoğu bloggerlar mutfak ve annelik üzerine yazanlardı.

-Katılan herkes mutfak deterjanları ve Pril markası ile ilgili fikirlerini,anılarını paylaştı.Çok ilginç hikayeler dinledim.

-Marka yöneticileri Pril ile ilgili kilit bilgiler paylaştılar .Doğru bildiğim yanlışlar olduğunu öğrendim.

-''Köpük ne kadar çoksa o kadar temizler'', ''Koku ne kadar fazla ise o kadar mis kokulu bulaşıklar'' diye bildiğimiz bilgilerin çok yanlış olduğunu ve Pril in bu konuda ne kadar dikkatli olduğunu öğrendim.Yani kokuyu ve köpüğü arttırmak için kimyasal miktarının arttırılması gerektiğini , Pril'in ise bu durumu minumum seviyeye indirmek için yeni ürünler ürettiğini öğrendim.

-Pril'in tüm ürünlerini üretirken doğa dostu olduğunu ve cilde zarar vermediğini öğrendim.

-Yurt dışında elde yıkamada Pril kullanan hanımların durulama yapmadığını öğrendim.O derece zararsız olduğu için.

-Tablet deterjanın sıvı makine deterjanına göre daha detay temizlediğini öğrendim.

-Pril'in bir danışma hattı olduğunu , şikayet ve önerilerinizin ehemmiyetle dinlendiğini , çözüm getirildiğini öğrendim. (0 800 261 26 28)

-Radisson Blu Otel Şişli'de çok güzel ağırlandık , leziz sunumları için teşekkürler.

-Med-Partner Reklam Ajans yetkilileri bloggerları samimi bulduklarını paylaştılar ve bizlere kendimizi değerli hissettirdiler, teşekkürler .

-Pril yaptığı Türkiye turunda ''en hamarat benim'' konusu ile il birincilerini İstanbul Cevahir AVM de son bir yarışa tabi tuttu ve Türkiye birincisini seçti.

-Instagram platformunda da #enhamaratbenim hastagı ile bu yarış devam ediyor.Sizlerde bu hastaga kendinizin yada hamarat bulduğunuz kişinin fotoğrafı ile katılabilirsiniz.

- Etkinlikte bizlere Pril'in hediyeleri oldu.Makineler için ;Pril Gold özel serisi ön yıkama yapmanıza gerek kalmadan temizliyor.Elde yıkama için ise ; Pril Power güçlü yağ çözücü özelliğine sahip.

Bu kareler de sizler için ;








4 yorum :

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Canım harika bir gündü ,seni tanıdığıma çok memnun oldum.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet çok güzeldi , ben de çok memnun oldum , çok selamlar :)

türkan engin dedi ki...

Çok zayıflamışsınız gerçekten. Biraz daha ama. Çok şıksınız böyle kiloları da verince süper fotolar görüyoruz.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet 8 kiloyu vermiş bulunuyorum fakat şimdi duraksadı , başka birşeyler yapmalıyım , son 5 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...