cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yırtmaçlı Kot Etek

28 Kasım 2015 Cumartesi

Yırtmaçlı Kot Etek


Kot kumaşlarla çalışmayı seviyorum.
Kumaşı Beylikdüzü Çarşamba Pazarı'ndan almıştım.Pazardan aldığım tüm kot kumaşlar maalesef ki boya salıyor.Bir kaç kat yıkadıktan sonra kesip dikme işlemine geçtim.
Kot kumaşlar spor görünümlü olmasına rağmen ,klasik kalıplarla birleştirmeyi seviyorum.Bakınız daha önceden diktiğim kot elbise.

Bu eteğimin esas kalıbı bildiğimiz arka cepli , önden fermuarlı daha önce çalıştığım bir kot etek kalıbı.Ben ise kendimce uyarlayıp ;

1.) Fermuarı yana aldım.
2.) Öne 2 pens koydum.
3.) Ön ve arka ortaya kapalı yırtmaçlar koydum.
4.) Boyunu ara boy yaptım. 





Saçlarım belki size ilginç gelebilir.Ama ben çok sevdim.Son zamanlarda görmeye başladığımız bu ilginç saç modellerini deniyorum.İlk denemelerde yadırgadım ama sevilesi durumları var :))





Etek ; Nilgün Sözveren 
Gömlek ; Stradivarious 
Çanta ; Zara 
Botlar ; DİY ( Bordo idi , siyaha boyadım)




16 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Etek nefis sana da çok yakışmış hele saçın çok güzel görünüyor :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aycan ❤️

nursbutik dedi ki...

Ben bu eteğe bayıldım elinize sağlık

Server ardıç dedi ki...

Ellerine saglik cok guzel gorunuyorsun

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nur Hanım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Server Hanım ❤️

Neslihan Eryuksel dedi ki...

Çok şık bir çalışma olmuş.Kot eteği ben de çok seviyorum ancak dolabımda hiç yok.Aldım bir kumaş bakalım,benden neler çıkacak.Eteğin arka robası,cepleri ve yırtmacına tek kelimeyle bayıldım.İyi günlerde giyin..))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , size de kolay gelsin şimdiden Neslihan Hanım ❤️

ANTİGONE dedi ki...

Çok şık olmuş, ellerine sağlık. Kombini de botları da çok sevdim :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkürler Antigone ❤️

nilgün aydın dedi ki...

Çok asil duruyorsunuz. Bir de saç modelinize BAYILDIM. Ama fotoları büyük koyarsanız sevinirim

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , çok büyük boyutunda zaten , makina bu şekilde çekiyor , çok iyi bir makina değil Malesef ki ..

aysel melike dedi ki...

Herşeyiyle çok ustaca nasıl beğendim tarif edemem bende kot giysileri severim şimdi de kendi çapımda dikiyorum :)

gökçe bağtır dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Gökçe Hanım ❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...