cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Gerçek Deriden Gül Yapımı

19 Aralık 2015 Cumartesi

Gerçek Deriden Gül Yapımı


Gerçek deriden gül yapım aşamaları ;

1.) Fotoğrafta ölçülerini verdiğim iki şablonu çizdim.

2.) 4 yapraklı olanlan 4 adet , 5 yapraklı olandan 1 adet kestim.
3.) Gerçek güle benzer bir görüntü elde etmek için kenarlarını çakmakla yaktım ve kenarları hafif iç yöne kıvrıldı.( yapay derilerde çakmak kullanmak tehlikeli olabilir.)
4.) 4 yapraklı olanları üst üste koydum.Simetrik olmamasına dikkat ettim.
5.) 5 yapraklı olan parçayı da en üste koydum.
6.) Elimle son düzeltmelerini yaptım ve el dikişi ile orta kısmından diktim.
7.) Arka kısmında evdeki yapay çiçeklerden çıkarttığım plastiği kullandım.Böylece daha güçlü durdu.
8) Son olarak bir kilitli iğneyi de ekleyerek gülü tamamlamış oldum.

Ben beyaz gömlek yakasında kullandım , birçok alternatifi olabilir.











14 yorum :

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Çok hoş olmuş, ellerine sağlık arkadaşım.

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Bravo, cok guzel olmus ellerine saglik

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkürler Nurten Hanım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol İlknur cum ❤️

aycan ulus dedi ki...

Aaaa süper harikasın ellerine sağlık ;))

türkan engin dedi ki...

O deriden ne yapsanız olurmuş zaten. Çok hoş bir rengi var. Sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Aycan cım , çok saol ❤️❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Bordo çok güzel bir renk , teşekkür ederim ..

Ahşap zamanı dedi ki...

harikasınız çok güzel olmuş yapım aşamasını çok iyi anlatmışsınız ellerinize sağlık.....))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkürler Ahşap Zamanı ❤️

Fatma Başaran dedi ki...

Süper güzel bir renk. Elinize emeğinize sağlık anlatım da çok başarılı. Sevgiler:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Fatma Hanım , size de sevgiler ❤️

GÜLENGÖRÜCÜ HOBİDÜNYASI dedi ki...

harıka elıne saglıkkk

aysel melike dedi ki...

Çok şık bende rengi kahve olan gerçek deriden denemişliğim var :)broş olarak iyi fikir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...