cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Gri Basic Elbise

22 Aralık 2015 Salı

Gri Basic Elbise


Bazen hiç özenmeden, çarçabuk işler yaparsınız ve güzel sonuçlar çıkar ya ; işte bu gri elbise de tam olarak öyle.


Kumaş yetersizdi.Boyundan değilde eninden kesmek zorunda kaldım hatta.Kol, yaka ve etek ucunu da kapamadım.Eteğin büyük bir kısmı ek.Tüm bunlara rağmen grinin en güzel tonu olması sebebiyle mi bilemedim ama bütünde güzel durdu diye düşünüyorum.
Kalıp; siyah elbise kalıbı ile aynı .


Bu günlerde broş , eldiven ve şallara takmış durumdayım.Kıyafetleri başka boyutlara taşıyan aksesuarlar bence . Broş ve şal Eminönü  Tahtakale civarlarından alınmış olup, ucuzlularıyla gönlüme taht kurmuşlardır :))



Elbise ; Nilgün Sözveren 



5 yorum :

sevdicann dedi ki...

Aksesuarlar sadece bir kıyafeti bambaşka yerlere götürüyor. Yemeğin tuzu gibi..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesinlikle tamamlayıcı oluyorlar Sevdicann

mevlüde Turk dedi ki...

Kumasin dokusu ne hos oyle Nilgun hanimcigim, grinin tonuda cok guzel gercekten. Chic'lik ucuzluga yada pahaliliga bakmiyor. Kaliteli olup, ucuz oldumu birde ustune ohhh ne keyif:))
Tipki sizin gonlunuze taht kuranlar gibi!!! :))
Guzel gunlerde kullanin.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çook saolun ❤️

marvil dedi ki...

Rengi çok tatlıymış. Broşlu halini daha çok beğendim. İyi günlerde giyin inşallah. Takibe aldım, bana da beklerim. guzelisleri.blogspot.com.tr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...