cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kareli Manto

13 Aralık 2015 Pazar

Kareli Manto



Günlerim o kadar yoğun ve yorucu ki ; ne kadar birşeyler üretmek istesemde olmuyor.Bu durum beni üzüyor , iş saatlerime uyum sağlayamıyorum :((( . Bu günlerde geçer umarım.


İşte bir türlü yayına giremeyen manto ;dikeli çok oldu fakat fotoğraflama sorunum olduğu için geç paylaşıyorum.Fotoğrafları büyük oğlum çekiyor.Bu sene teog sınavı sebebiyle etütleri oluyor ve gündüzleri hiç görüşemiyouz.Bugün küçük bir arada bu fotoğrafları alabildik.



Ben bu parçaya manto dedim ama dikişi bir hırka gibi , astarı yok önde hiç ilik düğme durumları yok,(son trendlere dikkat ettiyseniz blazer ceketlere bile düğme konmuyor) istenirse beline kemer olabilir ama ben de onu tercih etmiyorum .

 Kalıpsız çalıştım.Arkaya dönen büyük bir yaka hayal etmiştim ama kumaş yetmediği için üst yaka koyamadım.




Manto ;Nilgün Sözveren 
Botlar ; Milla Trendyol ( gerçek deri ,90 TL , umduğumdan çok daha kaliteli geldi)
Çanta ; Bershka 



19 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Ben de yakalı bir kaban hayal etmiştim ama benim de kumaşım yetmedi ve yakasız düğmesiz bir kaban çıktı ortaya. Seninki harika olmuş hem desen hem de model harika. Delikanlıya da başarılar diliyorum ;))

Hüzün Sarisi dedi ki...

Çok hoş olmuş, özellikle önleri kapalı hali çok albenili duruyor.
Emeklerinize sağlık.
Sevgiler

türkan engin dedi ki...

Bende bu aralar hırka kalıbından mantosu bi şeyler üretme çabasındayım. Ben sizinkine bayıldım elinize sağlık:))

Funda Çağlayan dedi ki...

Kumaşınızda modelinizde çok şık. Güle güle giyin.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ah bu yetmeyen kumaşlar hayallerimizi hep bloke ediyorlar , çok teşekkürler Can'ım , Eren adına da ayrıca teşekkürler ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Bende önü kapalı iken daha çok sevdim , çok teşekkür ederim hüzün sarısı ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Bu aralar çok moda bu hırkamsı mantolar , çok teşekkür ederim Türkan Hanım..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Funda Hanım ..

ANTİGONE dedi ki...

çok şık olmuş kesinlikle, ellerine sağlık :))

gökçe bağtır dedi ki...

Desenine bayıldım. Ellerinize, emeğinize sağlık :)

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Güle güle iyi günlerde giymen dileğiyle.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkürler Antigone ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Gökçe Hanım ..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Nurten Hanım ..

neroş dedi ki...

Deseniyle ve modeliyle harika!
Yakasiz olmasi trende uymus :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Neroş ❤️

Ivana Jeknić dedi ki...

Lovely outfit, love the coat xoxox


http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

Siyah Dantel dedi ki...

Artık trend öyle astar yok, düğme yok, etekte bele bir lastik tamam!... valla iyi ki öyle zira benim de işime geliyor... eski insanların işi ne zormuş şimdi herşeyin pratiği makbul :)

Kübra Us dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık (: bloguma bende sizi beklerim http://kubraustasarim.blogspot.com.tr/?m=1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...