cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kuşgözü Detaylı Manto

18 Ocak 2016 Pazartesi

Kuşgözü Detaylı Manto


Uzun bir aradan sonra herkese merhaba ;
Fotoğraflama sorunumu aşabilirsem neler neler paylaşacağım kim bilir.
Gün ışığının az olduğu bu kış günlerinde oğlumu da geç saatlerde gördüğüm için bu problem sürecek gibi gözüküyor.

Bu yazı için öğretmen arkadaşım Zeynep 'ten yardım aldım.Amaç gün ışığında aydınlık fotoğraflar almaktı ama gök delinmiş gibi yağan yağmur buna engel oldu.Ve okulun turuncu koridorlarında bu sonuçlar ile karşınızdayım :).





Mantoyu instagramdan paylaşmıştım.Kuşgözü aparatı ile gördüğünüz metal detayları eklediğim manto bu güne kadar yaptığım işler arasında en sevdiğim parça oldu diyebilirim.

Kaşe kumaş sadece ön parçalara yettiği için başka bir kumaşı katmam gerekti.Elimde olan deri parçayı kullanmayı tercih ettim

Kol parçalarının da hikayesi var aslında.Daha önceden diktiğim bu deri elbiseyi belki hatırlayanlar vardır.Giyemediğim için belinden kesip etek yapmıştım.Üst parçayıda belki kullanırım diye saklamıştım ki kollar bu manto için tastamam oldu. Söküp bu mantoya ekledim :).

Mantonun kalıp bilgisine şal yaka hırka yazımdan ulaşabilirsiniz.





Manto ; Nilgün Sözveren 
Clutch ; Aliexpress
Eldiven ; Eminönü Tahtakale 


20 yorum :

Mevlude Turk dedi ki...

Ay Nilgun hanimmmm bayildim ben bu kusgozu Mantonuza. Masallah ne kadarda guzel ve chic olmussunuz. Saclardaki orguye bayildim. Kendimi de bir ayipladim, bir kinadim o kadar olur.
(Ogrtmen oldugunuzu bilmiyormusum ya ben. Acaba biliyordum unuttum mu diye eski yayinlariniza gittim biraz , iihh ihh yok hatirlayamadim. Demekki cok dikkatli degilmisim size karsi. Utandim:((
Ogrencilerinizin adina cok mutlu oldum ama, sizin gibi sahane bir ogretmenleri oldugu icin.

dikisdunyasi.blogspot.com.tr dedi ki...

Gercekten çok şık ve orjinal bir parça olmuş elinize ve emeğinize sağlık. Güle güle kullanın:)

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Cok cok cok şık olmus. Yine yapmissin yapacagini, ellerine saglik.opuyorum

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tatlısınız Mevlüde Hanım , çok teşekkür ederim ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun dikişdünyası ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben de seni öpüyorum İlknur cum , çok teşekkürler ❤️

ANTİGONE dedi ki...

Çok havalı, çok şık, fotoğraflar da harika bence :))

aycan ulus dedi ki...

Waauuwww nefis görünüyor ellerine sağlık canım güzel günlerde kullan saçlar harika yanlız :))

aysel melike dedi ki...

Diktiklerinizin herbiri cool :) manto çok yakışmış modeli ise harika.

gooogoook dedi ki...

Çık şık, çok güzel, ayrıca fotoğraflar da gayet güzel bence, elinize sağlık. Tatil başladı dilerim güzel geçer, ister dinlenerek, isterse de hobilerle gönlünüze göre geçsin:)Sevgiler.

türkan engin dedi ki...

Offf o Nasıl güzel Nasıl havalı olmuş öyle. Kuşgözü detayları bu yıl çok moda. Ben ing de görünce satın sandım. Elinize sağlık

dikisdersi dedi ki...

zevkli ögretmen ,becerikli hamarat ,hangi kelşmelerle övecegimi bilemiyorum .bir o kadar da güzel .bizede bulaşsa keşke bu özelliklerinden :) öpüyorum harika olmuş harika

Nilgün Sözveren dedi ki...

Havalı dimi , en sevdiğim 😊, çok teşekkür ederim Antigone ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Can'ım benim çok teşekkür ederim Aycan cım , örgüyü seviyorum ❤️❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aysel Hanım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Amiin sevgili Handan , çok teşekkür ederim ❤️❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Türkan Hanım , benimde çok içime sindi ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ben de seni öpüyorum toprağım , ayrıca sende çok güzel ve gayet hamaratsın ❤️❤️, çok teşekkür ederim ..

nilgün aydın dedi ki...

Harika Kombin. İyiki parçaları atmayıp bu mükemmelligi yakalamişsiniz. Pantolon da boyu ve modeli ile tam olmuş. Mantoya bayıldım ama ben. Uyu günlerde giyin. Elinize sağlık

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nilgün Hanım ❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...