cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Lacivert Bluz

1 Ocak 2016 Cuma

Lacivert Bluz


Değişik bir kalıp ile çalışmaktı niyetim.
Bu kalıbı gayet değişik buldum fakat  sonuç çokta iyi olmadı.İnstagramda paylaştığımda kalıbı kullanan bir arkadaş kötü bir kalıp olduğunu söylediğinde kumaşı kesmiş bulunmuştum ve denemek durumunda kaldım.

Sizlere güzel fotoğraflar verebilmek adına uygun bir kombin yapmaya çalıştım.Saçlarımla kötü yakayı örttüm.Broşlarla dikkati dağıttım.

Kullanılmaması gereken bir kalıp , bence hiçbir kumaşa uygun değil .İnstagramda kalıbın fotoğrafını paylaşmıştım.
( 2011 Ocak Sayısı Model 125 )


Bluz ; Nilgün Sözveren
Pantolon ; Nilgün Sözveren 
Çanta ; Diy ( kumaşı çok eskimişti , söküp gerçek deri ile yeniledim.)
Broşlar ; Eminönü 


3 yorum :

Tomtins Christin dedi ki...

These super-great outfits!

would you like to follow each other on Google Friend connect and google +?
let me know if you follow me and i will follow you back.
www.tomntins.com

Kübra Us dedi ki...

Bence gayet güzel gözüküyor ayrı bir havası olmuş (:

aysel melike dedi ki...

Hiç kötü görünmüyor pantolon, broş, duruş şeklinle harikasın:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...