cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Deri Görünümlü Elbise

27 Şubat 2016 Cumartesi

Deri Görünümlü Elbise



Kumaşı Beylikdüzü Çarşamba Pazarı'ndan çok beğenerek almıştım.Alırken de elbise yada etek yapabilirim fikri geçmişti aklımdan. Ve bitmiş hali ile karşınızdayım.

Dikiş Özellikleri 

1.) Burda 2009 Ocak Sayısı  Model 106 yı kalıp olarak kullandım.
2.) Beden kesimi olarak kesinlikle tavsiye edebileceğim bir kalıp.
3.) Kol detayları kumaşın dokusu ile yarıştığından kolları iptal edip kolsuz olarak diktim.
4.) Yaka ve kol ağzında ribana kullanarak yayılmalarını önledim.Ayrıca bu detay ile elbisenin klasik duruşunu kırmış ve daha günlük bir hava vermiş oldum.
5.) Etek boyunu daha uzun tutarak öğretmen etek standardımı korumuş oldum :)




Elbise ; Nilgün Sözveren
Mont ; Herry  
Ayakkabı - Clutch ; Zara 




22 yorum :

mevlüde Turk dedi ki...

Herzamanki gibi cok zarifsiniz, elbise sahane, ee daha ne olsun:)

aycan ulus dedi ki...

Çok yakışmış canım benim ellerine sağlık :)

Server ardıç dedi ki...

Uzerinize ne giyseniz yakisiyo ellerine saglik gule gule giy

Buzlarkralicesi dedi ki...

Çok şık olmuş ,ellerinizi sağlık. Daha önce de demiştim , bu elbiseden bende dikecegim. Sizinki gibi güzel kumaş bulma ihtimali sıfır. Esnek trikodan dikecegim sırası geldiğinde. Güle güle giyin. Sevgiler

Funda Çağlayan dedi ki...

Harika olmuş. Çok asil bir duruşu var. Güle güle giyin.

Şebnem Kara dedi ki...

Güle güle kullanın elinize sağlık çok güzel bir çalışama

nilgün aydın dedi ki...

Çok ama çok iyi. Bununla ne kadar uğraştığınızı bilirim instagramdan.

ANTİGONE dedi ki...

Çok şık, çok havalı! Ayrıca etek boyuna bayıldım ben :))

pembe kumaşım dedi ki...

Çok güzel olmuş,bu arada çok zayıfladınız harika oldunuz,azmin zaferi....

nur yyl dedi ki...

Çok yakışmış. çok ta zayiflamışsıniz harika görünüyorsunuz :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Mevlüde Hanım , asıl siz zarifsiniz , her zamanki gibi harika yorumunuz ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tatlım Aycan cım , teşekkür ederim ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çook saolun Server Hanım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Meri Hanım , umarım gönlünüzce olur❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Funda Hanım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Şebnen Hanım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol sevgili adaşım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Benim en sevdiğim etek boyu , kadına en yakışan , teşekkür ederim Antigone ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

En büyük keyif farkediliyor olması , Çook teşekkür ederim pembe kumaşım ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çook saolun Nur Hanım , çok şükür eski kiloma kavuştum ❤️

irem tasarım atolyesi dedi ki...

ne güzel zayıflamışsınız bayıldım size

PINAR SAKİN ÇALĞAN dedi ki...

ÇOK şık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...