cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Gri Manto

8 Şubat 2016 Pazartesi

Gri Manto


Kışın başından beri yapmak istediğim maxi boy ve gri renk mantomu hayata geçirebildim.İyi ki yaptım dediğim bir iş oldu.Daha salaş bir şeyler hayal etmiştim ama o kalıp mı bu kalıp mı derken bu erkek yaka , fit manto ortaya çıktı.

Dikiş Özellikleri 

1.) Burda 2014 Eylül Sayısı Model 120 'yi kullandım.
2.) Kalıp aslında bir blazer ceket kalıbı , ben uzatarak mantoya çevirdim.( Böyle kalıp uzatmalar sorunlu oluyor malesef , doğru bir kavis ile inmezse model bozuluyor.)
3.) 42 beden kalıbı dikiş paysız kestim fakat kalıp fit  model olduğu için çok dar oldu.Önü çok zor kapanıyor.
4.) Tüm parçaları telaladım.
5.) Saten astar kullandım.Saten astarla çalışmak zor , milimetrik kestiğimi düşünürken bile sapmalar oluyor, mantodan çok astarı ile uğraştım.)
6.) Yaka bitimine tek ilik yaptım.Orjinal kalıpta 2 ilik vardı.
7.) Kalıptaki cepler yerine daha büyük ve pratik olan 2 büyük ceple modeli biraz sporlaştırdım.





Atkı , bere ve eldiven takımdan bahsetmek isterim.İnstagram hesabımda paylaşmıştım , çok soruldu .Annem tunus örgüsü ile yaptı.İnstagram profilimde 2 minik video ile nasıl yapıldığını paylaştım.
( Sağ eldiven üzerinde minik bir broş kullanarak daha şık hale getirdim ) 





Manto ; Nilgün Sözveren 
Kot Etek ; Nilgün Sözveren 
Botlar ve Çanta ; Zara
Atkı-Bere Takımı ; Annemin elinden :) 





11 yorum :

Server ardıç dedi ki...

Cok şık olmus ellerine saglik

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Server Hanım ❤️

PINAR SAKİN ÇALĞAN dedi ki...

Harika olmuş. Ellerinize sağlık ve guzel günlerde kullanin

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkürler Pınar Hanım ❤️

dikisdunyasi.blogspot.com.tr dedi ki...

Çok şık bir manto olmuş. Elinize emeğinize sağlık iyi günlerde giyin

ANTİGONE dedi ki...

Gerçekten çok şık olmuş, güzel günlerde giyin :))

türkan engin dedi ki...

Sizin paylaşımlarınızı çok sevdiğimi daha önce söylemişmişim. Yine beni heyecanlandıran ve heveslendiren bir proje olmuş. Tebrikler

mevlüde Turk dedi ki...

Gri bu aralar cok revacta. O buyuk ceplerde keza oyle. Secimler sahane, dikimi oyle.
Bazan o saten astarlar kabus gibi olabiliyor maalesef :)

Annenizin ellerine saglik, o eldiven uzerindeki detayda cok chic olmus. Guzel gunlerde kullanin

Adsız dedi ki...

Yine çok şık görünüyorsunuz.Ellerinize sağlık.Ben böyle astarlı ve erkek yaka birşey dikemeyeceğim herhalde, sabrımı zorlar :) Ben şöyle uzun bir kaban bulamadım gönlüme göre. Siz güle güle kullanın...ayşe

marvil dedi ki...

Çok güzel olmuş manto ama ben ayakkabılarınızı bayıldım özellikle :)

yeşim dedi ki...

Vaaayyy süpersiniz!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...