cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : XL Bluz

4 Şubat 2016 Perşembe

XL Bluz




Lacivert en sevdiğim renklerden biridir.Daha önceden yanlış bir kalıp kullanarak kumaşımı ziyan ettiğimi düşünmüştüm.Böyle olunca , kumaşı beğenince , rengi de sevince vazgeçmeyip tamamını söküp sağlam parçalar ile bu XL bluzu ortaya çıkardım.Tek başına kumaş yeterli olmadı tabi, daha ince dokudan başka bir kumaşla kombin yaptım.

Burda 2015 Mayıs sayısından bu kalıbı kullandım.

Kumaşı ziyan etmediğim için mutlu oldum.Ayrıca annem çok beğendiği için ona hediye edince mutluluğum ikiye katlandı :)








4 yorum :

ANTİGONE dedi ki...

Uğraştığına değmiş kesinlikle, çok havalı olmuş!

Server ardıç dedi ki...

Bence de cok havali olmus anneniz gulerek giysin insallah

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Antigone ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

İnşallah Server Hanım , çok teşekkürler ❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...