cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kürklü Hırka

5 Nisan 2016 Salı

Kürklü Hırka


Herkese merhaba ;
Kışın başında çok beğenerek aldığım bu evlerden uzak kürk kumaşı büyük bir hevesle kesmiştim.Fakat kumaşın  her bir zerresi , her bir tüyü evin her yerine dağıldığı , çalışırken ağzıma burnuma yapıştığı için bir poşede koyup kaldırmıştım.

Geçen hafta çarçabuk dikip bitirme niyeti ile poşedi açıp kumaşla tekrardan yüzleştim.Kendileri zaten az bir parça idi, buklet tarzı bir triko ile kombileyerek uzattım , sanırım tamamı aynı kürk ile bu kadar iyi durmazdı.

Kollarda geniş manşet ve ön parçalarda pat kullandım.Yayılan kürk kumaşı böylelikle toplamış oldum.

Mevsim kaçmadan giymek istediğim ilk gün sevdiğim bir öğretmen arkadaşımın çok beğenilerine istinaden kendisini kıramadım ve hırkanın yeni sahibi Elif Hoca oldu .Mutlu günlerinde giysin :)






Hırka ; Nilgün Sözveren 
Deri Pantolon ; Mango ( 3 sene öncesine ait ve verilen 12 kilo ile yeniden giyebiliyorum)
Clutch ve Ayakkabı ; Zara 
Küpe ;H&M


6 yorum :

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Nilgün Hanımcım ne güzel bir iş çıkarmışsınız ortaya. Ellerinize sağlık. Ben de astragan kürk dikip diğer bir düz suni kürke ise, astragandaki pisliği test edip onaylamış olmanın korkusuyla yaklaşamamıştım bile. Arkadaşınıza çok selam söyleyin, sizin kıymetinizi bilsin. Benim arkadaşım olsa asla, kesinlikle, muhakkak, galiba, herhalde, emin değilim ama vermezdim. Ay bilemedim şimdi, belki de verirdim :) Neyse iyi günlerde giysin. Sevgiler.

mevlüde Turk dedi ki...

Nilgun hanim sahanesiniz.Ilk fotografi gorunce hazir sandim ve kurk kumasim geldi aklima, boyle bir model yapilabilirmi acaba dedim. Okumaya devam ettigimde nasil taktir ettim sizi anlatamam.

Cok chic olmus, ellerinize saglik, Elif hanimda guzel gunlerde kullansin.

aycan ulus dedi ki...

Çok şık olmuş ellerine sağlık tatlım ;)))

Aktuelmoda dedi ki...

Çok şık olmuş,ellerinize sağlık,yeni sahibesi de güle güle kullansın..

türkan engin dedi ki...

Bende pelüş bir kaban dikme gafletine düştüm bu yıl. O yüzden sizi iyi anlıyorum. Ama gerçekten çok şık olmuş. Yani arkadaşa vermeyip kendiniz giyseniz de gayet iyi olurmuş. Güzel günlerde giyilsin

soslu badem dedi ki...

blogları gezerken bulduğum bu şirin blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...
soslubadem.blogpot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...