cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Ekru Güpür Etek

25 Mayıs 2016 Çarşamba

Ekru Güpür Etek



Herkese merhaba ;
İnsan ne yaparsa yapsın , mizacını bükemiyor.Benim gülümseyen ve tebessüm eden bir mizacım olduğundan tüm fotoğraflarda istemsiz bir gülümseme oluyor.Kendimi ne kadar gülmemeye zorlasam da olmuyor ve zaten gülmediğim fotoğraflar da bana ait gibi durmuyor :)

Bir de üstüne verdiğiniz her poza komik cümleler ile karşılık veren bir fotoğrafçınız varsa gülmekten fotoğraf çekilemiyorsunuz :))

Fotoğrafçım malumunuz büyük oğlum Eren Alp.Bazen gönüllü , bazen minik rüşvetlerle çalıştırıyorum kendisini :)).Bu fotoğrafları ise tamamen gönüllü olarak çekti.

Gelelim yazının konusuna ; en sevdiğim güpür kumaş ve kalem etek formu .

Temel dar etek kalıbı ile kestim.Bu kalem etekler benim tarzım olduğundan ,500 bin tane dikmiş olduğumdan :),gözüm kapalı şip şak diktim diyebilirim. 

Neşeli bir kombinle eteğimi tamamladım:)




  


Etek ; Nilgün Sözveren 
Gömlek - Bileklikler ; Stradivarius ( gömlek bu sezondan 70 TL)
Ayakkabı - Çanta ; Zara 
Gözlük ; Aliexpress ( 4 dolar ve 3 haftada geldi)







8 yorum :

Server ardıç dedi ki...

Etek sana cok yakisiyo ellerine saglik

yasemin özoğlu dedi ki...

Çok hoşş bir kombin olmuş düz kalem etek kalıbı sanırım değil mi bende dikmeyi düşünüyırumm ama yüksek bel kalem etek kalıbı pek bulamadım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim 😊

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kemer ekleyerek yada üst taraftan uzatarak ( pensler de dahil ) yüksek bel yapabilirsiniz.Ben temel dar etek kalıbını üst taraftan uzatarak yapıyorum ...teşekkürler 😊

ANTİGONE dedi ki...

siz de benim gibi kalem etekten vazgeçemeyenlerdensiniz. çok da yakışıyor zaten. etek çok şık olmuş ama çanta aklımı aldı sanki!!

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkürler, çanta şık ve sevimli lakin ancak 1 telefon ve anahtar sığabilecek boyutta 😊

Serap tunç dedi ki...

cok tatlı olmussunuz benim oğlumda büyüse bir an önce diorum sizi görünce :)

Serap tunç dedi ki...

cok tatlı olmussunuz benim oglumda büyüse diyorum sizi görünce :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...