cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Neon Hırka

19 Mayıs 2016 Perşembe

Neon Hırka





Dikerken rengi sebebiyle gözlerimi çokça yoran fakat bu göz yorgunluğuna değen salaş hırka ile karşınızdayım.

Salaş hırkalar her dolaba lazım parçalar. Özgürce istediğini dikebilen biri olarak bir tane de neon renk diktim kendime.

Tarzımdan uzak fakat bir o kadar da rahat bir kombinle hırkayı tamamladım.

Nasıl diktiğimden biraz bahsedeyim;

-Kumaşı Bakırköy Pazarı'ndan almıştım.Yere serilen tezgahlarda rengi ile dikkatimi çekmişti.Tek yöne esneyen triko dokusunda.

-Kalıpsız pratik kestim.

-Düşük kollu olması için omuz kısmını geniş bıraktım.

-Salaş olması için kendi bedenimden daha büyük kestim.

-Ön parçalar ve arka yakada pat kullandım.

-Kolları ve etekleri kıvırıp diktim.

-Kocaman cepler hayal etmiştim ama kumaşım yetmedi( çok çarpık bir kumaştı, sağlam yerleri ile bunu çıkarabildim.) 






Hırka ; Nilgün Sözveren 
Ayakkabı ; Avcılar 'dan ( markasız)
Çanta ; Zara 
Gözlük ; Aliexpress  


3 yorum :

Lenya dedi ki...

Wow, that color pops! Suits you beautifully, love how you paired it with the black. Love it!
xox
Lenya
FashionDreams&Lifestyle

aycan ulus dedi ki...

Çok şık ve çok yakışmış :))

Server ardıç dedi ki...

Cok sevdim hirkani ellerine sağlık keske ceplerinede yetseymis ama bu haliye de guzel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...