cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yarım Volanlı Etek

22 Mayıs 2016 Pazar

Yarım Volanlı Etek


Sevgili Nilgün Özen Aydın'ın düzenlemiş olduğu etek etkinliğine bu yarım volanlı etek ile katıldım.



Dikiş Özellikleri 

-Temel dar etek kalıbını kullandım.
-Ön parçayı bütün kestim,etek ucuna doğru  yanlardan açarak indim.
-Arka parçayı ön parçanın yanlardan açıldığı noktaya kadar kestim.
-Kesilen yerin ölçülerine uygun kumaşım verdiğince volan kestim.( volan nasıl kesilir yazıma bakabilirsiniz )
-Volanı arka parçaya ekleyip ön parça ile birleştirdim.
-Etek ucunun önü kısa arkası uzun olacak şekilde son düzeltmelerini yaptım.
-Esnek jarse kumaştan astarla çevirdim.
-Fermuarı arka ortaya koydum.





Etek ; Nilgün Sözveren 
Çizgili Bluz ; Nilgün Sözveren 
Ayakkabı - Çanta ; Zara 
Küpe ; Twist 
Gözlük ; Collezione 


6 yorum :

nilgün aydın dedi ki...

Çok yakışmış. Hem rengine hem modeline bayıldım. Güle güle giy canım

PINAR SAKİN ÇALĞAN dedi ki...

Çok güzel olmuş boyunuz da uygun böyle bir etek için ben çok beğendim ama bende böyle durmaz. Ellerinize sağlık.

Burcu Açıkgöz dedi ki...

Cok guzel olmus ellerinize saglik

aysel melike dedi ki...

Şık bir model dikmişiniz güzell günlerde giyiniz.

Server ardıç dedi ki...

Ellerine saglik cok yakismis

NehRi Marifet dedi ki...

Çok güzel olmuş herzamanki gibi, güle güle giyinin. Ben hala onu mu kessem,bunumu derken kumaşa karar vercem inşallah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...