cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Lacivert Tulum

4 Haziran 2016 Cumartesi

Lacivert Tulum



Herkese merhaba ;

Çok uzun zaman önce dikmiş olduğum bu tulumu ancak şimdilerde paylaşıyorum.Aslında çok farklı bir çekim planlamıştım fakat maalesef gerçekleştiremedim .

Sevgili Funda Çağlayan'ın düzenlemiş olduğu etkinlik parçası ayrıca .

Tulumlar bence( kumaşı ve modeli doğru seçildiğinde) oldukça elegant parçalar.Bunun dışında, dikilmesi çok detay gerektiren, yanlış kesimi ve dikimi çok belli eden, proporsiyon doğru ayarlanmadığında çok kötü görünen parçalar .Tüm bu sebeplerden dolayı  çokça özenerek diktim tulumumu.(Beli için deriden geniş bir kemer düşünüyorum,yapılacaklar listesinde )

Dikiş Özellikleri 

- Üst beden için fotoğraftaki kalıbı kullanım.Bu sayı elinizde varsa kesinlikle harika bir kalıp, denemenizi tavsiye ederim.
-Alt beden için bol paça pantolon kalıbı kullandım.(sayısını hatırlamıyorum, çok eskiden çıkarmış olduğum bir kalıp)
-Çift kat krep kumaş kullandım.Dökümlü , ağır bir kumaş olduğundan modeli çok net gösteriyor.
-En zor olan kısım alt beden ile üst bedeni birleştirmek, zaten tulum kalıbı kullanmadığım için bunu tamamen prova ederek yaptım,bel yüksekliğinin çok doğru ayarlanması gerekiyor.
-Üst bedende pililer olduğu için üst bedeni astarladım.
-Alt beden de paça boyunu yüksek topuklara uygun ayarladım ki bu model de yüksek topuk şart :)
-Pantolonda cep detayları var.
-Arka ortada pantolona kadar inen gizli fermuar kullandım.



Düğün konseptli bir kombin ile detayladım tulumumu ;








Tulum ; Nilgün Sözveren 
Ayakkabı - Çanta ; Zara 
Gözlük ; Aliexpress
Küpe ; Avcılar Ta-ba 



8 yorum :

Guzellik Hikayesi dedi ki...

Tulum giymek çok keyifli. Bu tulum da çok şık olmuş.

yasemin özoğlu dedi ki...

bende ayrı iki kalıptan tulum dikmeye çalıştım ama başaramadım alt ve üst kısmı birleştiremedim....gayet başarılıo bi çalışma olmuş elinize sağlık.....

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet ben de çok seviyorum tulum giymeyi , teşekkür ederim ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim ❤️

Gözde'nin Blog Günlüğü dedi ki...

Tulumu bende çok seviyorum yazın çok rahat oluyor emeğinize sağlık ♡

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim 😊

Bloglar Yarışıyor - Sizde Katılın, Blogunuzun Ziyaretçi Trafiğini Artırın, Ödül Kazanın dedi ki...

Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 3.kez düzenliyoruz. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
Tel : +90212 330 9707

nilgün aydın dedi ki...

Tulum hastası olarak çok beğendim.Elinize sağlık. Küpeye de atrıca bayıldım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...