cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Puantiyeli Elbise

26 Haziran 2016 Pazar

Puantiyeli Elbise


Selam Herkes;

 
Bloğumu ihmal ettiğimin farkındayım.Neden yazı paylaşmadığım soruluyor , öyle net bir sebebi olmamakla birlikte hayat telaşesi ve isteksizlik diyelim.

Bu yazımın konusu işte bu elbise.Kumaşını o kadar beğenmiştim ki kesmelere kıyamadığım için hep ertelemiştim.Uygun olduğunu düşündüğüm bu modeli kestim fakat o kadar ters gitti ki , dik sök elimde dolandı durdu.Kol detayları ve etek ucundaki ayrıntıları en çok beğendiğim kısımları oldu.



Dikiş Özellikleri

-Burda 2014 Şubat Sayısı Model 112 yi kullandım.
-Kalıba sadık kalamadım.Ben alt bedende büzgü yaptım.Etekleri sulu olduğu için büzgü daha iyi oldu.
-Tamamını ten rengi bir astarla çevirdim.Siyah astarla denedim fakat kumaşın deseni ten rengi ile çok daha net oldu.
-Yaka,kestiğim bedende çok geniş olduğu için ben önden ve arkadan pili yaparak yakayı biraz topladım.
-Yakada siyah penye kumaştan pat çevirdim.
-Bol görüntüsünü kırmak için kemerle kullandım, kemersiz de ayrı bir havada oluyor.






Elbise ; Nilgün Sözveren 
Ayakkabı -Çanta ; Zara 



3 yorum :

Server ardıç dedi ki...

Kol detaylari benimde hosuma gitti ellerine saglik

NehRi Marifet dedi ki...

Harika olmuş, ellerinize sağlık. Ayrıca çok güzel yakışmış sizede, iyi günlerde giyinin :)

KirazKahve dedi ki...

Çok güzel olmuş çok beğendim ellerinize sağlık :) blogunuzu yeni gördüm takibe aldım, isterseniz ben de beklerim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...