cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Pijama Pantolon

22 Ağustos 2016 Pazartesi

Pijama Pantolon



Kumaşını 1 TL ye Beylikdüzü Çarşamba Pazarı'ndan aldığım bu efil pantolon bu yazımın konusu.
Yazın malumunuz sıcak havalarda ne giyeceğimizi şaşırıyoruz.Bu pijama tarzı bol ve renkli pantolonlar bu mevsim için oldukça ideal.
Kalıbı annemden buldum ki kalıbın üzerinde ''Nilgün'ün pijama kalıbı '' yazıyordu.Arkadan 2 pensli ve beli lastikli , hafif bol paça kalıp tam istediğim gibi oldu.Kumaşın desenlerini denk getirmeye ve kumaşı yettirmeye çalıştım.Ve sonuç olarak çok sevdim,bütün yaz giyecek başka birşeyim yokmuş gibi giyip çıktım.

O küpeler ne öyle diyenleri duyar gibi oluyorum.İnanın ben de soruyorum bu soruyu kendime.Taşlı , parlak ve gösterişli şeyleri kullanmayı seviyorum.Arnavut genlerime karşı koyamıyorum :)






Pantolon ; Nilgün Sözveren 
Hırka ; Nilgün Sözveren 
Bluz ; Twist 
Küpe ; Twist 
Çanta ; Zara 
Sandalet ; Didim Mavişehir Pazarı 
Bileklik ; Didim Sahil İncik Boncukçular 




10 yorum :

saklıkent dedi ki...

Orası neresi öyle.Hele o kapı.... duvar... Siz her zaman güzel ve şıksınız. Pantolon çok güzel olmuş.İyi günlerde giyinin.

Serap tunç dedi ki...

YAŞASINNN TAŞ SEVENLER PANTOLONDA ÇOK YAKIŞMIŞ

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Burası Çanakkale de çok renkli bir evin önü.Kapının yaşanmışlıkları beni de etkiledi , eski ve yeni yanyana 😊. Çok selamlar🌷

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet iyi ki varız biz , taşlı tuşlu olmadan olmaz 😄 , çok teşekkür ederim sevgili Serap 🌷

NehRi Marifet dedi ki...

Pantalon süper olmuş, dediğiniz gibi yazın çok iyi oluyorlar. Bende arnavutum, bende çol severim taşı tuşu, süs püsü, süslenin gitsin valla :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Oo çok memnun oldum Nehri Marifet , çekirdekten öyle süslü yetiştirildik aksi düşünülemiyor , kodlanmış bir kere 😘 , çok teşekkür ederim 🌷

aycan ulus dedi ki...

Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık bende diktim bir tane her yere onunla gidiyorum :)) Küpeler yıkılıyor yalnız aslan burcu olabilir misin aceebaaa ;))

Server ardıç dedi ki...

Siz dikdikleriniz ve arka plan cok guzel ellerine saglik gule gule giy

ANTİGONE dedi ki...

Pantolon çok güzel olmuş ama çantada gözüm kalmış olabilir ;DD

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık her parça ayrı güzel.. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...