cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Fırfırlı Fisto Bluz

13 Eylül 2016 Salı

Fırfırlı Fisto Bluz



Bu yaz sezonunun vazgeçilmez modeli ; fırfırlı kollar ve etekler.
Fırfırı istediğiniz boyda ve şekilde uygulayabilirsiniz.Ben kumaşım yettiğince büzgü yapıp kol ve etek ucuna ekledim.Zara 'da görmüş olduğum önü kısa arkası uzun modeli de ilham alarak , ön kısmı içeri oval keserek kısattım.Yakayı  hafif kapalı kestim ve temiz görünmesi için beyaz bir jarse kumaş ile pat geçtim.Çok şık ve romantik bir bluz oldu diye düşünüyorum.






Bluz ; Nilgün Sözveren 
Küpe ; Twist ( sezonda gördüğüm anda vurulduğum , % 70 de yakaladığım küpe kendileri )
Çanta ; Zara 




2 yorum :

Server ardıç dedi ki...

Ellerine saglik gule gule giy . Ben sana cok yakistirdim

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim 🌷

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...