cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Pilili Fisto Bluz

25 Eylül 2016 Pazar

Pilili Fisto Bluz


Fisto kumaşlarla çalışmayı çok seviyorum.
Kendinden nakış dokuması , kesim ve dikimlerinin kolay olması, romantik görüntüsü sevme sebeplerimden.
Pazarlarda fisto kumaş bulabilmek çok kolay değil, bulduğumda da hemen alıyorum.Adapazarı Çarşamba Pazarı'ndan yerdeki tezgahlardan beyaz ve siyah olarak iki fisto kumaş  almıştım.Beyaz olanı ile benzer bir bluz dikmiştim.Hatırlamak için bakınız.

Bu bluzu anlatayım sizlere maddeler halinde; (maddelemek öğretmen davranışı malum :) ) 



Dikiş Özellikleri
-Burda 2009 Mart sayısı model 107 yi kullandım.3.kez kullanıyorum bu kalıbı çünkü kubunu çok sevdim.
-Etek ve kollarda büzgü yerine pili kullandım.Pilileri deneyerek yaptım.Kumaşın kalan parçalarını eşit dağıtmaya çalıştım.Daha sık pili ile de güzel olabilir.
-Yakaya siyah jarse ile pat geçtim.
-Gene pazardan aldığım hazır yakanın üzerindeki bu 3 boyutlu çiçekleri keserek yakaya simetrik olarak el dikişi ile sabitledim.Bluzu bambaşka bir havaya soktu diye düşünüyorum.




Bluz ; Nilgün Sözveren 
Etek ; Nilgün Sözveren ( daha uzundu, sevememiştim,boyunu kısattım ve kapamadım )
Ayakkabı-Çanta ; Zara 




Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...