cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Püsküllü Dantel Detaylı Elbise

17 Eylül 2016 Cumartesi

Püsküllü Dantel Detaylı Elbise




Çok severek diktiğim ve giydiğim bu elbise ile karşınızdayım.

Dikiş Özellikleri

- Burda 2009 Mart Model 107 yi kullandım.Harika bir kalıp tavsiye ederim.
-Kumaş olarak ince , iki yönde esnek penye kullandım.Dantel ince olduğu için ince bir kumaşla daha uyumlu olacağını düşündüm.
-Yaka ve kollarda kendi kumaşından geniş patlar kullandım.Yaka kumaş ince olduğundan çok yayılmıştı, pat ile toparladım.
-Yan dikişler üzerinde cepleri var.Kalıptaki ceplerden daha büyük cep kestim.Çünkü kalıptakiler çok minik.
-Danteli tam bilek boyuma denk gelecek şekilde monteledim ve tek dikiş ile geçtim.
-Kalıp kuplu bir kalıp , kumaş siyah olduğundan belli olmuyor.Dümdüz kestiğiniz bir elbisenin altına aynı dantel eklentisini ekleyebilirsiniz.
-Harika duran , hafif bir yazlık elbise oldu.
-Ben kemerle daha iyi durduğunu düşündüm , kemersiz de kullanılabilir.




İlk fotoğrafta gördüğünüz kot yelek ile kombinledim.Kot yelek bir dönüşüm projesiydi.Dönüşümden bir dönüşüm daha geliyor.Yelek olarak pek giyemediğimden kalın penyeden kollar ekleyip , sırtına kocaman aplike istiyorum.Bir sonraki projemi de burdan duyurmuş olayım :))) 



Elbise ; Nilgün Sözveren 
Kot Yelek ; Nilgün Sözveren DİY 
Kolye ; Twist 
Çanta ; Twist 



2 yorum :

Server ardıç dedi ki...

Ellerinize saglik Masallah deyip susuyorum :)sevgilerle

mevlüde Turk dedi ki...

Cok chic olmus, guzel gunlerde daha cok severek giyilsin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...