cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Turunculu Elbise

23 Eylül 2016 Cuma

Turunculu Elbise


En sevdiğim etek boyu midi boy.

Yaz sonunda diktiğim bu elbiseyi en sevdiğim boyda yaptım.Kumaşın desen ve dokusuna da  uygun oldu diye düşünüyorum.Çok fazla giyemeden sonbahar geldi çattı.Sizler için son güneşli günlerde fotoğraflamayı başardım. 



Dikiş Özellikleri 

-Burda 2009 Mart Sayısı Model 107 nin sadece üst beden kalıbını kullandım.
-Etek kısmını elimdeki kumaş yettiğince pili yaptım.
-Yan dikişlerde cep var.
-Yaka ve kollarda lacivert esnek bir kumaşla pat geçtim.




Elbise ; Nilgün Sözveren 
Ayakkabı-Çanta ; Stradivarius 
Mont ; Bershka 


2 yorum :

Server ardıç dedi ki...

Cok tatlisiniz ellerinize saglik

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Server Hanım 🌹❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...