cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Çiçekli Elbise

29 Ekim 2016 Cumartesi

Çiçekli Elbise


Dikiş Özellikleri



-Burda 2013 Mayıs Sayısından beyaz yazlık elbisenin üst beden kalıbını kullandım.
-Yaka ile tamamen oynadım , çok açık bir yaka idi ben yukarı çektim.
-Etek kısmını elimde kalan kumaşa uygun olarak sağdan ve soldan simetrik pililer yaparak oluşturdum.
-Kollar hariç tamemen astarlı.
-Kumaşı Beylikdüzü Çarşamba Pazarı'ndan almıştım.
-Yaka ve kollarda lacivert jarse bir kumaş ile pat geçtim.Kolları biraz geniş keserek pat ile büzdüm. 
-Ön gövdedeki dikişler üzeriden ince bir fisto geçtim.( model hiç belli olmuyordu,o sebeple )
-Arka orta dikişli, gizli fermuar koydum.








Elbise ; Nilgün Sözveren 
Çanta ; Stradivarius ( Püsküllerini içine koydum.)
Botlar ; Mammamia 



2 yorum :

Zeynep Akyol dedi ki...

Çok güzel görünüyorsun

NehRi Marifet dedi ki...

Maşallah sizee yaa,kıskanmadım desem yeridir. Model güzell, desene ve renklere bayıldım, içim açıldı resmen. İyi günlerde giyinin inşallah... 🤗😙💗👏🌺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...