cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Edding Kalemleri ile Hobby Etkinliği

26 Ekim 2016 Çarşamba

Edding Kalemleri ile Hobby Etkinliği


Herkese merhaba ;
Geçen hafta 10marifet 'in daveti ile Edding kalem markasının düzenlediği çok keyifli bir etkinliğe katıldım.Hayal ettik , çizdik ve boyadık.
Her türlü materyal ( tekstil , cam , porselen , ahşap)için uygun kalemlerin bulunduğu etkinlikte en çok tekstil kalemlerini sevdim.Çizmimim çok iyi değildir belki ama uygun şablonlarla harikalar yaratabilirim sanki.Hatta hep yapmak istediğim tşirt baskı tasarlama , tamamen kendime özel slogan yazma gibi faaliyetleri özgürce yapabileceğim.Kafamda deli sloganlar var :)))


10marifet.org sitesinin kurucusu , marifetli avcısı sevgili Aylin Hanım'a daveti için çok teşekkür ederim.Evimde de yapacağımız çekim için sabırsızlanıyorum. (kendisi ile yapmış olduğum ''Pelerin nasıl dikilir''videosunu izlemeyenler bu linkten ulaşabilirler );







Tasavvufa sevdalı biri olarak bu tür yazılar benim için kaçınılmaz.
''Unutma dikenin güzelliği yalnız gül sayesinde ''





Bu harikalar da diğer katılımcı arkadaşların yetenekli ellerinden ;



Ve son olarak eski kot montuma diktiğim aplikeleri de paylaşayım sizlerle.Güpür bluz de benim elimden :))

Bu güzel hediyeler için Edding 'e çok teşekkür ederim.Sloganlı  projeler yakında ;













Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...