cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Renkli Tulum

20 Ekim 2016 Perşembe

Renkli Tulum





Tulumlar en sevdiğim parçalar şayet proporsiyonu doğru ayarlanmış ,kumaş ve model doğru seçilmiş ise.Bu tulum yazın dikilenlerden , giydim hatta tadilat bile yaptım.Kısa kollu , bol paça , viskon kumaştan.Üst beden kruvaze ( bu tulumun üst beden kalıbını kullandım) kalıptan, alt bedeni bol paça bir kalıptan çıkardım.Görselleri de böyle.







Bu sevgi arsızı da saolsun (sitemizde gezinen uyuşuk kedi kendileri) çekim yapmamızı o kadar bloke etti ki , o kadar sırnaştı ki , çekimi bırakıp onu sevdik.
Sevgi büyük ihtiyaç velhasıl :)




Tulum; Nilgün Sözveren 
Hırka ; Nilgün Sözveren 
Botlar -Çanta ; Zara 


2 yorum :

ANTİGONE dedi ki...

kumaş ve model seçimi harika, size de çok yakışmış. güzel günlerde giyin :))

NehRi Marifet dedi ki...

Nilgün isminde mi bi beceriklilik, güzellik var anlamadım. Maşallah valla, yine süper bir giysii ile cıvıl cıvıl gördüm sizi 😍 ellerinize sağlık, çok şık olmuş ve güsell taşımışsınız. Güle güle iyi günlerde kullanın 💗😙😍 (Bu arada bidaha kız doğuracaklara Nilgün koyun ismini diyeceğim 🤗)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...