cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Singer Workshop /Kendi Modanı Yarat

19 Kasım 2016 Cumartesi

Singer Workshop /Kendi Modanı Yarat


Herkese merhaba; 
İnstagramdan takip edenler bilirler ,Singer ile ortak bir workshop düzenledik geçen hafta.Kendi modasını yapabilen özgür kadınlar olarak bir araya geldik.Bu yazımda işte o etkinliğe dair bol bol görsele ve bilgiye ulaşabilirsiniz.


Öncelikle katılan sevgili blogger arkadaşlarım Necla Şölen ve Şebnem Kara ya çok teşekkür ederim.Güzel enerjileri ile workshopu şenlendirdiler.Bolca dikiş,makine,bloggerlık ve hobby üzerine sohbetler ettik , yedik ,içtik ,güldük :)

Ev sahibi Singer'di.İstanbul Maltepe'deki binasında dikişe dair dopdolu bir mekanda  Singer eğitim koordinatörü sevgili İlknur Eşiz Hanım ve Şerife Hanımla makinaları ve özelliklerini tanıyıp bizzat uygulama şansı bulduk.Singer'in Türkiye Genel Müdürü Sinem hanım ve Ürün Müdürü Çiğdem hanım ile sohbet ettik.
Workshopun konusu makinada istediğimiz bir desende,şekilde nakış yapıp ,onu herhangi bir tasarımda hayata geçirmekti.Diğer blogger arkadaşlarım minik ve renkli cüzdanlar yaptılar, ben ise bir clutch yapmayı tercih ettim.Etkinlik süresince yetişmediği için kalanını evde tamamladım.

   Böyle etkinlikler sanal ortamda gördüğün , sevdiğin kişilerle tanışma fırsatı sunduğu için çok keyifli oluyor.Yine yapalım derim ben, daha çok katılımlı ve hafta sonu olan :)














Arkamdaki o yastık varya , sevgili Hakan Akkaya'nın tasarımı imiş.Bayıldım ne diyim.





Misafirperverlikleri ,cana yakınlıkları ve hediyeleri için Singer ekibine çok teşekkürler :))








4 yorum :

Neslihan Eryuksel dedi ki...

Ben de gelmeyi çok istedim ama haftaiçi olunca maalesef gelemedim.Birdahakine İnşallallah.Çok keyifli geçtiği nasıl belli��

Nilgün Sözveren dedi ki...

İnşallah Neslihan Hanım , haftasonu için dileklerinizi ilettim , bir sonrakinde inşallah 🌷

NehRi Marifet dedi ki...

Aralık ayında da düzenleseler keşke, bende gelsemmmmm, çok güzel olmuş çantanız bu arada 😍😙🤗

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Ne deyim kiskandim galiba. Hepiniz harikasiniz ya orda olmayi cok isterdim . Kayseriye de istiyoruz boyle etkinlikle yetkililer duysuuunnn. :) Ayrica clucth cantana bayildim ellerine saglik cok opuyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...