cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : niceyaslara.com ile Çocuklara Özel Doğum Günü Kıyafet ve Kostümleri

20 Aralık 2016 Salı

niceyaslara.com ile Çocuklara Özel Doğum Günü Kıyafet ve Kostümleri



Herkese Merhaba;
Son yıllarda revaçta olan konseptli çocuk doğum günlerine mutlaka denk geldiğinizi düşünüyorum ki ben 2 çocuk annesi olarak oğullarımın arkadaşlarının bu türde doğum günü partilerine katıldım.
Çocuklar çok şanslı.Zaten amaç çocuğu mutlu etmek olunca bizlerde elimizden geleni yapıyoruz.

Dikişi çok iyi bilmeme rağmen kostüm dikmek biraz farklı.Şahsen Batuhan benden Spiderman li bir kostüm istese  , malzeme bulmak problem olacağından hazır almayı yeğlerim.Peki çocuklara doğum günü kostümleri için hangi alternatifler var ?Ben keşfettiğim niceyaslara .com 'dan bahsetmek istiyorum sizlere;

niceyaslara .com’ da yok yok! Konsept doğum günlerine özel çocuk kostümlerinden ,1 yaş doğum günlerinde en çok aranan şirin mi şirin bebek kostümlerine kadar ne ararsanız var! Hello Kitty, Minnie Mouse, Spiderman, Star Wars, Sindirella, Barbie, Batman ve daha neler neler..

Bu kadar çok seçenek bir arada olunca kız yada erkek çocuklar için en mutlu olabilecekleri kostümü bulmanız çok kolay.Üstelik farklı fiyat ve firma alternatifleri de mevcut.

Ben sizler için birkaç alternatifi burda paylaşıyorum.Detay için web sayfasına uğramanızı tavsiye ederim.









Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...