cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Taba Manto

26 Aralık 2016 Pazartesi

Taba Manto


Selamlar efendim ;


Nihayet yeni bir yazı ile karşınızdayım.Yazımın konusunu bu şahane taba manto oluşturuyor.Kumaşı Adapazarı Çarşamba Pazarı'ndan almıştım.Kesmelere kıyamıyordum.Kumaşın dışı emitasyon deri içi ise ince polar dokusunda.Bu tür kumaşlar kesildiğinde akma yapmadığından kol, yaka ve etekleri kapamanıza gerek kalmıyor.O sebeple çok keyifli çalıştım.Üstelik sıcacık tutuyor.

Burda 2011 Ocak Sayısı Model 126 A yı kalıp olarak kullandım.Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir kalıp.

İnce parçalarla giyildiğinde çok daha şık durduğunu söyleyebilirim.Kumaşın iç yönüde kullanılabilir olduğundan ben yakayı ters çevirip kullandım.Kollarda da aynı espriyi yaptım.Üzerimde duruşu aynen fotolarda görüldüğü gibidir.

Dikerim, Giyerim, Çıkarım  :) 






Manto ; Nilgün Sözveren 
Tşirt ve Çanta ; Mimaroba Pazarı 
Botlar ; Avcılar ( yaz başında çok ucuza almıştım,markasız)

8 yorum :

hobimanik dedi ki...

çok hoş olmuş ellerinize sağlık:)

Adsız dedi ki...

Bu kadar mi yakışır ...ellerine sağlık harika olmuş.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim 🌷

Fatma Başaran dedi ki...

çok şık bir manto olmuş elinize sağlık güzel günlerde giyin. Adapazarı çarşamba pazarında kumaş satılıyormuydu. annemgil orda benim bir sefer gittim bir kaç sene evvel o zaman yoktu

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , isminizi bilmek isterdim , keşke yazsa idiniz 🤔

Nilgün Sözveren dedi ki...

Harika bir pazar , yani 3-4 yıldır var benim bildiğim , mutlaka gitmelisiniz , çok teşekkür ederim 🌹

NehRi Marifet dedi ki...

Harika olmuş nilgün hanım, ellerinize sağlık. Üzerinizde de model müthiş durmuş (tabii manken iyi olunca çuval giyse yakışır 🤗) sağlıklı günlerde sıcak sıcak giyin 😍😚😚🤗🌺

O. Mert Tekin dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim, fotoğraflarınızın kalitesi bir harika, artık takipteyim, bize de bekleriz,

http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...