cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Fırfırlı Kadife Elbise

28 Ocak 2017 Cumartesi

Fırfırlı Kadife Elbise



Elbise ; Nilgün Sözveren 






Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba ;
İnstagramı kullanmaya başladığımdan beri burayı çok ihmal ediyorum.Fotoğraflamak da sorun olduğundan yazılarım birikiyor.Hatta paylaşamadığım bitmiş bir sürü projem varken.
Buna da şükür diyerek kadife elbisemi anlatayım sizlere.
Çoook beğenildi.Oysaki plansız,sıradan gelişen bir projeydi.3 saatte hiç sökmeksizin elbiseyi tamamladım.
Seçilen kumaş ve modelin tam olarak örtüşmesi iyi sonuç çıkmasını sağlıyor.Özensem böyle olmazdı sanırım :)
Kalıbı çok soruldu.Kısaca şöyle;

-Yarasa kol herhangi bir kalıbı bütün olarak kullandım.
-Tül olarak yaptığım kısmın yüksekliğini kendim belirledim.
-Kol ucuna doğru bu yükseklikten , sağ ve sola uzantılar oluşturdum.
-Bu uzantılar için riga cetvel kullandım.
-İki kumaş arasına tülden minik pililer yaptığım parçayı koydum.
-Yaka ve kol ağzında siyah esnek penye ile pat geçtim.


3 yorum :

Swotpisces dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş, emeğinize sağlık. Instgram gerçekten buraları ihmale neden oluyor. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim swotpisces 😘😘🌷

ANTİGONE dedi ki...

Aşşırı havalı!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...