cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Ananas Detaylı Hırka 1

21 Şubat 2017 Salı

Ananas Detaylı Hırka 1






Herkese Merhaba ; 
Annemin görür görmez el koyduğu hırkayı anlatacağım sizlere.Kumaşlarını Beylikdüzü Çarşamba Pazarı'ndan almıştım.Alırken kumaşları kombin  yapacağımı düşünmemiştim.Çoğunlukla sonradan gelişiyor zihnimde tasarımlar.Şu püsküllü gibi olan kumaşı ıslak hatta çamurlu bir halde yer tezgahlarından aldım.Tabiki bir güzel yıkayıp çarpuk çurpuk yerlerini kesip temizledim.Elimde az bir parça kalınca benzer renk ve dokudaki diğer kumaş ile birleştirip kalıpsız çalıştığım bu hırkayı kestim.Tüm ünlü markaların yaptığı gibi bir detayla hırkayı taçlandırdım.Cep yapıp boncuklarla ananas deseni işledim.Sanırım bu detay olmasa idi bu hırka bu kadar iyi görünmeyecekti.İşte ben tasarımda tam olarak bunu seviyorum.Anneme bırakacağım için alel acele fotoğtaflayıp yayına hazırladım.

Ananas detayını çok sevdiğim için farklı bir kumaşatan aynı modeli tekrar çalıştım.2.seri de onu paylaşacağım sizlere.





Hırka ; Nilgün Sözveren 



1 yorum :

ANTİGONE dedi ki...

Annene kaptırmana üzüldüm! Yenisini bekliyorum hevesle ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...