cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Oturma Odamı Nasıl Dekore Ettim?

9 Şubat 2017 Perşembe

Oturma Odamı Nasıl Dekore Ettim?



Geçen senenin sonlarına doğru evimde giriştiğim büyük tadilat sebebi ile evin tüm odalarında değişiklik meydana geldi.Bunlardan biride oturma odam.
Oturma odasındaki (eski) koltuğun miladı dolduğu için salondaki köşe koltuğu ve tek berjeri oturma odasına getirdim.

İkea'nın meşhur halısı çok uzun zamandan beri aklımdaydı ve tadilat ile hemen gidip aldım.Odaya  çapraz olarak serdim.Açık renk olan yerleri leke olur diye endişe etsem de dokusundan ötürü leke tutmuyor ve harelenmiyor.( kare olan 219 TL)

Tül perdeyi  Mimaroba Pazarı'ndan 50 TL ye aldım.Pazardan perde mi alınırmış diyenleri duyar gibi oldum ki bende öyle düşünüyordum.Ölçülerinizi alıp gittiğinizde harika parçaları çok ucuza yakalayabiliyorsunuz.

Fon perdeyi dekorazon.com 'dan çook beğenerek aldım.Perdenin markası Casberghome .Tek kanadı astım, diğerini ise kuş desenlerine denk gelecek şekilde yer minderi yaptım.Odayı cıvıl cıvıl bir hale getirdi.(Batuhan yerlerde yatmayı ve oynamayı çok seviyor , hemen altına koyuyorum minderleri )

Yer minderlerine eşlik etmesi ve sırt yastığı olması için 4 kırlent daha yaptım.Halı geometrik olduğu için kumaşlarını geometrik desenlerden seçtim.Kenarlarına siyah, minik hareketleri olan bir biye geçerek daha belirgin hale getirdim.Kuşlu olanlara da aynı biyeden geçtim.Tüm kırlent ve miderleri fermuarlı yaptım.

Kuş konseptine uygun olması için duvarda kendinden yapışkanlı ahşap tabloları Trendyol'dan 30 TL ye aldım.

Duvar rengini katalogdan seçmiştim.Gri-Mavi tonlarında taze bir renk.(Evin tamamı aynı renge boyandı.)

Avize , televizyon dolabı ve sehpalar önceden kullandıklarımdı.Açılıp kapanabilen minik bir masayı gerektiğinde kullanıp kaldırıyorum.

(Oda çok büyük değil.O sebeple fotoğrafları geniş açıda çekemedim.)

Öğleden sonraları tamamen güneş alan oda yeni dekorla birlikte pırıl pırıl, aydınlık ve neşeli bir oda oldu.

(Not:Çocuk odaları ve salon çok soruldu.Hala eksiği var ikisininde , yakında paylaşmak dileğiyle)















5 yorum :

nilgün aydın dedi ki...

Zevkli kadınsın vesselam. Ne güzel olmuş...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nilgün Hocam , siz de öylesiniz 😘😘

NehRi Marifet dedi ki...

Ben bu kadar farklı desenleri bir arada kombinlemeye korkar cesaret edemezdim. Sonuç harika olmuş ellerinize sağlık. 🙏😚😚

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim 🙏🏻 🦋😘

ANTİGONE dedi ki...

Sadelik ve zevk dolu bir oda olmuş, keyifle oturun :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...